Ostin juuri auton,ja vika oli tiedossa jo silloin,eli suuttimien merkkivalo vilkkuu/palaa ja auto tehoton,kulkee lämpimänä vähän reippaammin mutta ainakin 50hp puuttuu siltikin,startti on lämpimällä moottorilla pitkä,kylmänä lähtee paremmin. Sattui löytymään tuollainen "suuttimien puhdistus" aine,kaadoin tankkiin ja nyt toimii vähän paremmin-->käyttää 5min tyhjäkäyntiä, niin suutinvalo vilkkuu ja lopulta sammuu,ja taas on tehot tallella,tuon saman 5 min kun ajaa niin tehot katoaa taas,kun valo syttyy..ei savuta minkäänlaista,paitsi vähän mustaa,silloin kun on voima tallessa Mistähän kannattaisi vikaa lähteä etsimään? Yhdessä testerissä kävi ja diagnoosi oli "Tunnistin,suihkutuksen aloitus,jatkuva"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 tds -94 Tehoton?
Collapse
X
-
Originally posted by Vahos View PostOstin juuri auton,ja vika oli tiedossa jo silloin,eli suuttimien merkkivalo vilkkuu/palaa ja auto tehoton,kulkee lämpimänä vähän reippaammin mutta ainakin 50hp puuttuu siltikin,startti on lämpimällä moottorilla pitkä,kylmänä lähtee paremmin. Sattui löytymään tuollainen "suuttimien puhdistus" aine,kaadoin tankkiin ja nyt toimii vähän paremmin-->käyttää 5min tyhjäkäyntiä, niin suutinvalo vilkkuu ja lopulta sammuu,ja taas on tehot tallella,tuon saman 5 min kun ajaa niin tehot katoaa taas,kun valo syttyy..ei savuta minkäänlaista,paitsi vähän mustaa,silloin kun on voima tallessa Mistähän kannattaisi vikaa lähteä etsimään? Yhdessä testerissä kävi ja diagnoosi oli "Tunnistin,suihkutuksen aloitus,jatkuva"
#6
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by Vahos View PostVoisko olla se 4 suutin,mitenhän sen pystyy testaamaan onko ehjä vai ei? Luulisi sen jotain arvoja antavan,mitkä ne oikeat sitten onkaan..Foorumia lueskelin ja yksi voisi olla myös se potikka joka on pumpussa,niitä ei taida erikseen saada mistään,tietääkö kukaan :think?Originally posted by Vahos View Post"Tunnistin,suihkutuksen aloitus,jatkuva"F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Vahos View PostSillä pedaalitestillä (virrat päälle ja 5 kertaa kaasu pohjaan) vilkkuu suutinvalo 21 kertaa=Throttle position potentiometer,meinasin vaan jos se pumpun karan asento potikka on rikki..
Jos se pumpussa oleva on rikki, tuskin edes lähtee käymään.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Sama auto, sama vika?
Taisi tämä sama birssi tulla nyt minulle. Tai ainakin kuvaus sopii täysin Elikkä vieläkin on samainen vika autossa. Suutin vaihdettu eikä auttanut.
Antoi aluksi 21 vikakoodia eli Throttle Position Potentiometer elikkä suoran käännöksen mukaan kaasunasentotunnistin? Ja sen vilkuttelu loppui kun putsasi kyseisen mötikän liittimen elektroniikkaspraylla. Tosin vika ei vieläkään kadonnut vaan nyt alkoi antamaan vikakoodia 10 elikkä Start of Injection Regulator ja nyt voisi joku viksumpi suomentaa mulle tuon että mikä se on, mitä se tekee ja missä se on?
Comment
-
Comment