vaihoin ton surullisenkuuluisan lämmönsäätöpaneelin namiskojen polttimon ja olihan vittumainen homma, varsinkin se keskimmäisen namiskan vaijeri sen kanssa sai taistella yli tunnin. No huomasin sitten että valojen ja sumareitten kytkimet on pimeenä eli kuuluuko ko. namiskoissa olla taustavalot ja millanen homma ne on vaihtaa? onko juotostyyppinen polttimo vai millanen? jos löytyy kuvia niin niitä vois laittaa selventämään asiaa. ja autohan on 520i toukka -92
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ajovalo-ja sumarikytkimien taustavalot
Collapse
X
-
Itse jokunen kuukausi takaperin vaihdoin tuon polttimon sumarikytkimeen.
Siellä on ulkohalkaisijaltaan n. 4mm lasipolttimo, jossa juotettavat jalat. Polttimo on kirkas, ja oranssin värin antaa oranssi muovinpalanen polttimon edessä.
Kytkintä purkaessa täytyy kytkimen rungon läpi menevä "niitti" irroittaa, eli toinen pää niitistä porata auki, jonka jälkeen sen saa työnnettyä toiselta puolelta ulos.
Kasausvaiheessa niitti takasin, sen varassa "liukuosa" liikkuu.
Niitin paikalleensaaminen voi olla hieman konstikasta, itse käytin crc- pullon pientä muoviputkea apuvälineenä, piti osat paikallaan ennen niitin asentamista.
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostItse jokunen kuukausi takaperin vaihdoin tuon polttimon sumarikytkimeen.
Siellä on ulkohalkaisijaltaan n. 4mm lasipolttimo, jossa juotettavat jalat. Polttimo on kirkas, ja oranssin värin antaa oranssi muovinpalanen polttimon edessä.
Kytkintä purkaessa täytyy kytkimen rungon läpi menevä "niitti" irroittaa, eli toinen pää niitistä porata auki, jonka jälkeen sen saa työnnettyä toiselta puolelta ulos.
Kasausvaiheessa niitti takasin, sen varassa "liukuosa" liikkuu.
Niitin paikalleensaaminen voi olla hieman konstikasta, itse käytin crc- pullon pientä muoviputkea apuvälineenä, piti osat paikallaan ennen niitin asentamista.
ok. kiitos infosta ja vinkistä
Comment
-
Comment