Announcement

Collapse
No announcement yet.

540ia e34 käynistyy kylmänä huonosti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tenox
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1732

    #16
    Mää väitän edelleen, että se on kampiakselin asentotunnistin. Mutta voin olla väärässäkin. Usein olen.
    Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8262
      • Järvikylä (Nakkila)

      #17
      vikakoodit
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Perlenbacher
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2010
        • 1103
        • Suomi

        #18
        Ja miten nuo kampuran ja nokan anturit oikeen on mitattu? DME:n liittimestä oskilloskoopilla? Jos ei niin mittaus oli yhtä tyhjän kanssa.

        Comment

        • 2bar..ahhh
          BTCF Honorary Member
          • Nov 2004
          • 3351
          • haapavesi

          #19
          vaiha se kampiakselin anturi sieltä! Jos et usko et se on rikki niin impalla livedataa niin näet ettei kierrostietoa tule. Tai startatessa mittaa bensapumpun virta jota ei tule silloin kun ei ole kierrostietoa kampianturilta. Ja ei mitään tarvikkeita sit. Ne on niin monasti jo nähty. Lämpotila anturijos menee niin se menee arvoon gold rikki. Eli rikastaa varmasti.
          €34 M5 pelastetaan museoinnilta

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎