Niin kun auto tahtoo ihan ominpäin nollata trippimittarin ja vaihdevalitsinvalo häipyy mitä pitemmän pätkän autolla ajaa. Voisiko saksanpoikien mittarinruuvauksella olla osuutta asiaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 mittaristo
Collapse
X
-
Onkos tuommosen E34:n mittarin "ruuvaaminen" mimmonen homma? Meinaan eikai se ny ihan porakoneella onnistu.. Vai onko niillä Saksassa yleisesti tiedossa jotain 'ammattimiehiä' joille voi viedä mittarinsa ruuvattavaksi?
Omassa vuoden -90/-91 meinas, että n. 100tkm ois ruuvattu. Mutta nyt kun otin irti ja vaihoin lampun (tai laitoin yhden lisää, kun oli johonkin hävinny kantoineen), niin ei näyttäis että mitään ois rikottu tms. Km/trippimittarista kyllä joskus häviää muutama viiva, yleensä pidempään ajettaessa, että en sitte tiedä mikä on totuus.
Comment
-
-
Originally posted by taipaleOnkos tuommosen E34:n mittarin "ruuvaaminen" mimmonen homma? Meinaan eikai se ny ihan porakoneella onnistu.. Vai onko niillä Saksassa yleisesti tiedossa jotain 'ammattimiehiä' joille voi viedä mittarinsa ruuvattavaksi?
Omassa vuoden -90/-91 meinas, että n. 100tkm ois ruuvattu. Mutta nyt kun otin irti ja vaihoin lampun (tai laitoin yhden lisää, kun oli johonkin hävinny kantoineen), niin ei näyttäis että mitään ois rikottu tms. Km/trippimittarista kyllä joskus häviää muutama viiva, yleensä pidempään ajettaessa, että en sitte tiedä mikä on totuus.
Comment
-
-
Originally posted by LillaHommasta en tiedä, mutta kauheita huhuja olen kuullut että noita digit. mittareita vielä helpompi näpelöidä, kun analog.
Saksassa mittarin näpläys ei ole kuulemma mitenkään rangaistavaa ja siksi varsin yleistä?
(toivottavasti kukaan nyt ei saanut väärää käsitystä, en ole itse aikeissa ruuvata)
Comment
-
Comment