Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua aloittelijalle!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sipuli
    Newbiemmer
    • Aug 2013
    • 25
    • Nokia

Apua aloittelijalle!

Moro kaikille oon tässä pitkän mietinnän tuloksena aikomassa ostaa e34 530 kutoskoneella. Elikkä jos joku osaisi kertoa mitä mun kannattas tarkistaa ja mihin kannattas kiinnittää huomiota kun oon ostamassa, eli tyyppivikoja tms tulemaan niin ei jää huomaamatta sitten koeajolla kiitoksia kovasti etukäteen!
    exät ja nykyiset:
    -e90 318i -05 (ex)
    -e36 320 -93 (ex)
    -e34 530 -88 (ex)
    -e91 330d -07 (ex)
    -e60 530i -03 (ex)
    -e61 535d -07 (ex)
    -e46 320ia cabrio -01
  • SushiX
    BTCF Member
    • Apr 2008
    • 2096
    • ǝɓuᴉʌʎH

Originally posted by Sipuli View Post
    Moro kaikille oon tässä pitkän mietinnän tuloksena aikomassa ostaa e34 530 kutoskoneella. Elikkä jos joku osaisi kertoa mitä mun kannattas tarkistaa ja mihin kannattas kiinnittää huomiota kun oon ostamassa, eli tyyppivikoja tms tulemaan niin ei jää huomaamatta sitten koeajolla kiitoksia kovasti etukäteen!
    Tästä voi olla montaa erimieltä, mutta jättäisin tuon koneen kyllä ostamatta.. Osta mieluummin vaikka M60B30 kone jos se 3litranen pitää olla. Muutenhan ihan vakio paikat korin/alustan osalta, niistä löytyy enemmän kun luet vähän tätä osiota
    E90 07 335D
    Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

Comment

• Arska_78
      Newbiemmer
      • Mar 2013
      • 26
      • Espoo

Originally posted by SushiX View Post
      Tästä voi olla montaa erimieltä, mutta jättäisin tuon koneen kyllä ostamatta.. Osta mieluummin vaikka M60B30 kone jos se 3litranen pitää olla. Muutenhan ihan vakio paikat korin/alustan osalta, niistä löytyy enemmän kun luet vähän tätä osiota
      Samaa mieltä Sushix:n kanssa. kasi koneesta tulee enemmän tehoa ja vääntöä ja kulutus lukemat ei varmaan kauheesti eroa... Itellä m50b20 ja kyllä silläkin kerkeää, jos kauhee kiire ei ole Itellä, kun ostin oli melkein kaikki alustan osat vaihto kunnossa ja helmat noissa tuppaa antautumaan, et tarkkaan kyllä syynäisin läpi. Kunnossa oleva e34 antaa parhaat kyydit housut jalassa.
      e34 -88 Alpinweiss m50 & Ford Focus stw

sigpic

Comment

• Sipuli
        Newbiemmer
        • Aug 2013
        • 25
        • Nokia

-

Originally posted by SushiX View Post
        Ei mulla kyseiseen koneeseen mitään pakkoa ole aatteli vaan kysyä kun tolla koneella ois yks hyvä yksilö saatavilla mulle että onko se sellainen kone mitä kannattaa edes harkita?
        exät ja nykyiset:
        -e90 318i -05 (ex)
        -e36 320 -93 (ex)
        -e34 530 -88 (ex)
        -e91 330d -07 (ex)
        -e60 530i -03 (ex)
        -e61 535d -07 (ex)
        -e46 320ia cabrio -01

Comment

• Axum
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 4416
          • Kuopio

Originally posted by Sipuli View Post
          Ei mulla kyseiseen koneeseen mitään pakkoa ole aatteli vaan kysyä kun tolla koneella ois yks hyvä yksilö saatavilla mulle että onko se sellainen kone mitä kannattaa edes harkita?
          M30B30 on hieman väliinputoaja mutta tekniikaltaan oikein huollettuna varma ja kestää isältä pojalle.
          - E30 325i M52B28TU Cabriolet
          - E39 528ia
          - KUOPION PUTKIMIEHET -team
          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

Puretaan 520ia -97
          https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

Comment

• Roito
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2009
            • 3921
            • Tavastila/Kotka

Originally posted by Axum View Post
            M30B30 on hieman väliinputoaja mutta tekniikaltaan oikein huollettuna varma ja kestää isältä pojalle.
            Juu kyllä m30 koneet on kestäviä ja varmoja.

yleisimmät ruostepaikat kävisin läpi, helmat, jalkotilat, akkukotelon, Takapaksin pellit verhoilujen alta ja vararenkaan kotelon, bensatankin luukun alusen, Ovet.

Sitten nestevuotoja, kun laitat lämmintä koppiin tuleeko jäähd.nesteen tuoksua, huurtuuko lasit.

Vähän tietty käynnin ääniä ja koeajolla jos mahd ajaa esim mukulakivillä tjms niin alustan kuulostelua.
            BMW E70 X5 käyttismöhkö
            MB W639 Kummisetä

Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎