Moro kaikille oon tässä pitkän mietinnän tuloksena aikomassa ostaa e34 530 kutoskoneella. Elikkä jos joku osaisi kertoa mitä mun kannattas tarkistaa ja mihin kannattas kiinnittää huomiota kun oon ostamassa, eli tyyppivikoja tms tulemaan niin ei jää huomaamatta sitten koeajolla kiitoksia kovasti etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua aloittelijalle!
Collapse
X
-
Originally posted by Sipuli View PostMoro kaikille oon tässä pitkän mietinnän tuloksena aikomassa ostaa e34 530 kutoskoneella. Elikkä jos joku osaisi kertoa mitä mun kannattas tarkistaa ja mihin kannattas kiinnittää huomiota kun oon ostamassa, eli tyyppivikoja tms tulemaan niin ei jää huomaamatta sitten koeajolla kiitoksia kovasti etukäteen!E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
-
-
Originally posted by SushiX View PostTästä voi olla montaa erimieltä, mutta jättäisin tuon koneen kyllä ostamatta.. Osta mieluummin vaikka M60B30 kone jos se 3litranen pitää olla. Muutenhan ihan vakio paikat korin/alustan osalta, niistä löytyy enemmän kun luet vähän tätä osiotae34 -88 Alpinweiss m50 & Ford Focus stw
sigpic
Comment
-
-
-
Originally posted by SushiX View PostTästä voi olla montaa erimieltä, mutta jättäisin tuon koneen kyllä ostamatta.. Osta mieluummin vaikka M60B30 kone jos se 3litranen pitää olla. Muutenhan ihan vakio paikat korin/alustan osalta, niistä löytyy enemmän kun luet vähän tätä osiotaexät ja nykyiset:
-e90 318i -05 (ex)
-e36 320 -93 (ex)
-e34 530 -88 (ex)
-e91 330d -07 (ex)
-e60 530i -03 (ex)
-e61 535d -07 (ex)
-e46 320ia cabrio -01
Comment
-
-
Originally posted by Sipuli View PostEi mulla kyseiseen koneeseen mitään pakkoa ole aatteli vaan kysyä kun tolla koneella ois yks hyvä yksilö saatavilla mulle että onko se sellainen kone mitä kannattaa edes harkita?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostM30B30 on hieman väliinputoaja mutta tekniikaltaan oikein huollettuna varma ja kestää isältä pojalle.
yleisimmät ruostepaikat kävisin läpi, helmat, jalkotilat, akkukotelon, Takapaksin pellit verhoilujen alta ja vararenkaan kotelon, bensatankin luukun alusen, Ovet.
Sitten nestevuotoja, kun laitat lämmintä koppiin tuleeko jäähd.nesteen tuoksua, huurtuuko lasit.
Vähän tietty käynnin ääniä ja koeajolla jos mahd ajaa esim mukulakivillä tjms niin alustan kuulostelua.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
Comment