#1 Irroita pultit!
#2 Vaihda pahvi!
#3 Laita pultit kiinni!
Huom, muista kiinnittää kampikammion kattovalo!
Asiaan:
Ota työkalupakki käteen ja rupea availemaan ruuveja.
Ainahan se on kiva kokeilumielessä näitä ruuvata, ja oppiihan siinä mutta ota nyt herranjumala joku avuksi siihen jos foorumeilta pitää kysyä miten kansi irtoaa.
Ei ole rakettitiedettä, ei edes oikeastaan tiedettä mutta paljon tuhoa tulet saamaan aikaiseksi jos homman kuset.
Edit: Muokataan nyt senverran ettei ihan vittuiluksi mene:
Hanki jostain korjauskäsikirja (alfamer motonetistä).
Näistä löytyy yleensä aika hyvät kuvalliset ohjeet. Kannenpulttien momenttiin laittaminen on tärkeää (ja oikeassa järjestyksesssä) ja kuten Haju69 alapuolella sanoikin,
täytyy kansi käyttää koneistamolla oikaisussa ennen takaisinlaittoa.
Hommaa myös valmiiksi venttiilikopan tiivisteet, tulppien tiivisteet, ventiilikopan kannen ruuvien tiivisteet, uudet kannenpultit ja kansipahvi.
Suosittelen myös imu/pakosarjojen tiivisteitä. Näillä saatat päästä alkuun.
Ja muistaa käyttää kannen oikaisussa ennen takaisin laittoa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
#1 Irroita pultit!
#2 Vaihda pahvi!
#3 Laita pultit kiinni!
Huom, muista kiinnittää kampikammion kattovalo!
Asiaan:
Ota työkalupakki käteen ja rupea availemaan ruuveja.
Ainahan se on kiva kokeilumielessä näitä ruuvata, ja oppiihan siinä mutta ota nyt herranjumala joku avuksi siihen jos foorumeilta pitää kysyä miten kansi irtoaa.
Ei ole rakettitiedettä, ei edes oikeastaan tiedettä mutta paljon tuhoa tulet saamaan aikaiseksi jos homman kuset.
Edit: Muokataan nyt senverran ettei ihan vittuiluksi mene:
Hanki jostain korjauskäsikirja (alfamer motonetistä).
Näistä löytyy yleensä aika hyvät kuvalliset ohjeet. Kannenpulttien momenttiin laittaminen on tärkeää (ja oikeassa järjestyksesssä) ja kuten Haju69 alapuolella sanoikin,
täytyy kansi käyttää koneistamolla oikaisussa ennen takaisinlaittoa.
Hommaa myös valmiiksi venttiilikopan tiivisteet, tulppien tiivisteet, ventiilikopan kannen ruuvien tiivisteet, uudet kannenpultit ja kansipahvi.
Suosittelen myös imu/pakosarjojen tiivisteitä. Näillä saatat päästä alkuun.
siis olen vaihtanu muutamaan autoon jo noita kansipahveja ym mutta nyt vaa tuli ongelma sen suhteen että mites toi bemarin kansi irtoaa mutta löysin jo 2 pulttia mikkä oli vielä piilossa eikä heti osunut silmään.. juu mulla on kaikki nuo yläpääntiivisteet valmiina sun muut uudet kannenpultit ja tällässeet ja onhan tossa mulla joku alfamerinkirjakin mutta ei oo mikää ihan tarkka sen takia ajattelin että täältä sais kokeneimmilta ihmisiltä hyviä neuvoja..
Comment