hei eli olisi tarkoitus vaihtaa bemariin kansipahvi eli jospa joku viisaampi kertois mites tuo kansi oikeen irtoaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520i m50b25 kansipahvin vaihto
Collapse
X
-
Hei!
#1 Irroita pultit!
#2 Vaihda pahvi!
#3 Laita pultit kiinni!
Huom, muista kiinnittää kampikammion kattovalo!
Asiaan:
Ota työkalupakki käteen ja rupea availemaan ruuveja.
Ainahan se on kiva kokeilumielessä näitä ruuvata, ja oppiihan siinä mutta ota nyt herranjumala joku avuksi siihen jos foorumeilta pitää kysyä miten kansi irtoaa.
Ei ole rakettitiedettä, ei edes oikeastaan tiedettä mutta paljon tuhoa tulet saamaan aikaiseksi jos homman kuset.
Edit: Muokataan nyt senverran ettei ihan vittuiluksi mene:
Hanki jostain korjauskäsikirja (alfamer motonetistä).
Näistä löytyy yleensä aika hyvät kuvalliset ohjeet. Kannenpulttien momenttiin laittaminen on tärkeää (ja oikeassa järjestyksesssä) ja kuten Haju69 alapuolella sanoikin,
täytyy kansi käyttää koneistamolla oikaisussa ennen takaisinlaittoa.
Hommaa myös valmiiksi venttiilikopan tiivisteet, tulppien tiivisteet, ventiilikopan kannen ruuvien tiivisteet, uudet kannenpultit ja kansipahvi.
Suosittelen myös imu/pakosarjojen tiivisteitä. Näillä saatat päästä alkuun.Last edited by Skunkki^; 09-09-2013, 15:38.KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
-
-
Ja muistaa käyttää kannen oikaisussa ennen takaisin laittoa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Pinxi View PostHei!
#1 Irroita pultit!
#2 Vaihda pahvi!
#3 Laita pultit kiinni!
Huom, muista kiinnittää kampikammion kattovalo!
Asiaan:
Ota työkalupakki käteen ja rupea availemaan ruuveja.
Ainahan se on kiva kokeilumielessä näitä ruuvata, ja oppiihan siinä mutta ota nyt herranjumala joku avuksi siihen jos foorumeilta pitää kysyä miten kansi irtoaa.
Ei ole rakettitiedettä, ei edes oikeastaan tiedettä mutta paljon tuhoa tulet saamaan aikaiseksi jos homman kuset.
Edit: Muokataan nyt senverran ettei ihan vittuiluksi mene:
Hanki jostain korjauskäsikirja (alfamer motonetistä).
Näistä löytyy yleensä aika hyvät kuvalliset ohjeet. Kannenpulttien momenttiin laittaminen on tärkeää (ja oikeassa järjestyksesssä) ja kuten Haju69 alapuolella sanoikin,
täytyy kansi käyttää koneistamolla oikaisussa ennen takaisinlaittoa.
Hommaa myös valmiiksi venttiilikopan tiivisteet, tulppien tiivisteet, ventiilikopan kannen ruuvien tiivisteet, uudet kannenpultit ja kansipahvi.
Suosittelen myös imu/pakosarjojen tiivisteitä. Näillä saatat päästä alkuun.
Comment
-
Comment