Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 iskarien vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • corvette
    Bimmer Rookie
    • Feb 2003
    • 134

    e34 iskarien vaihto

    Ehh..

    Mites kun takaiskarit ei mahdu tulemaan pois?

    Puristimet eivät myöskään mahdu.

    Vinkkejä??
    Last edited by corvette; 10-09-2013, 14:18. Reason: siis takaiskarit...
    Elämä alkaa 300Kw:sta...

    Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.
  • 525TurboIC
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 663
    • Pomarkku

    #2
    mitenniin ei mahdu? Nehän tipahtaa pois sieltä ku alapään pultin avaa ja saa sen alapään irti akselistosta. Ja yläpää on tietty irroitettu...

    Comment

    • corvette
      Bimmer Rookie
      • Feb 2003
      • 134

      #3
      Yläpää on irti, alapää on irti. Vetoakseli on edessä ja akseli ei laskeudu enempää.
      Pitääkö vakaaja irroittaa vai mikä tossa ahdistaa?
      Elämä alkaa 300Kw:sta...

      Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16344
        • Leppävirta

        #4
        Kyllä ne sieltä mahtuu pois tulemaan. Mitähän siellä touhutaan.. ?
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • corvette
          Bimmer Rookie
          • Feb 2003
          • 134

          #5
          Aha? Tolppa on niin pitkä että kun irroitin alapään niin painaa vetariin kiinni.
          Ihankuin akseli ei liikkuisi tarpeeksi.
          Elämä alkaa 300Kw:sta...

          Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

          Comment

          • corvette
            Bimmer Rookie
            • Feb 2003
            • 134

            #6
            Siis alhaalla on vain toi yx pultti? Eikö? Iskarin alapää lähti kumiheloineen
            Ja toi "holkki" mihin pultti kiinnityy on edessä. Vai pitäiskö sekin yrittää irroittaa?
            Elämä alkaa 300Kw:sta...

            Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

            Comment

            • corvette
              Bimmer Rookie
              • Feb 2003
              • 134

              #7
              Jahans..

              Eli tuo putki pitäis kans olla irrallinen? siinäpä syy ahtauteen.

              Tässähän lähti pultti ja "prikka" sormin, samoin kuin muu alapää iskarista.

              Joten oletin että toi ohjausputki on kiinteenä akselissa.

              Ompa vammanen tsydeemi :/
              Elämä alkaa 300Kw:sta...

              Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

              Comment

              • Jylyppy
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2010
                • 487
                • kuusamo

                #8
                Tarkoittaako hän nyt sitä alapään holkkia joka on kynkän sisässä?
                Honda accord 2.4 -08
                Suzuki gsx-r 1000 -03

                Comment

                • corvette
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2003
                  • 134

                  #9
                  Jees. En älynny et se on irroitettava.
                  Elämä alkaa 300Kw:sta...

                  Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

                  Comment

                  • Scitso
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2002
                    • 2816
                    • Kuusankoski

                    #10
                    e34 on kyl yks helpoimmista etuiskareista mitä olen vaihtanut. Kolme pulttia alapäästä ja kolme yläpäästä niin paketti onkin jo käsillä. Kesällä 45minuuttia ni oli molemmat iskarit ja jouset vaihettu.
                    E34 525i Touring -96 "Iris"
                    E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                    E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                    E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                    E61 530d Touring -04

                    ex. E39 520ia Touring -98
                    ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                    ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                    ex. E28 520i -82

                    Comment

                    • corvette
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2003
                      • 134

                      #11
                      Tässä olikin kyseessä takaiskarit...
                      Elämä alkaa 300Kw:sta...

                      Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

                      Comment

                      • Scitso
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 2816
                        • Kuusankoski

                        #12
                        katos puusilmä ei osannu lukee, no sehän onkin sit kiinni miten hyvin se holkki on ruostunu kiinni
                        E34 525i Touring -96 "Iris"
                        E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                        E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                        E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                        E61 530d Touring -04

                        ex. E39 520ia Touring -98
                        ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                        ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                        ex. E28 520i -82

                        Comment

                        • corvette
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2003
                          • 134

                          #13
                          Niinpä.

                          Kaikki siitä ympäriltä oli irti niin tää puusilmä luuli

                          et ohjuri on osa akselia.
                          Elämä alkaa 300Kw:sta...

                          Camaro IROC-Z, Corvette C4 LS2, Audi Cabrio, 520ia tykki.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎