Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i ongelma(saa poistaa)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tonnizi
    Bimmer Enthusiast
    • May 2007
    • 1501
    • Mäntsälä

    E34 525i ongelma(saa poistaa)



    tuo meni katki, onkos tuo vaihettava osa ja onko kellään myydä tollasta, olis todella kiire saada se....
    Last edited by tonnizi; 10-07-2022, 08:34.
    Social Media:
    - Twitter
    - Instagram
    - Twitch

    - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
    Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

    Nykyinen:
    E61 530d -04
    Ex:
    E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Keppi vai tuo kannatin?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

      #3
      Originally posted by JJT View Post
      Keppi vai tuo kannatin?
      toi keppihän meni siitä pallon vähän yläpuolelta poikki, eli siis sen pallon mikä on tos kannatimessa kiinni, ja on vaihettava osa, tosin kyl toi koko juttu kelpaa myös mukana. eli keppi ja kannatin
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

      Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

      Comment

      • tonnizi
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 1501
        • Mäntsälä

        #4
        Vaihde jumissa, eli siis ykönen on silmässä mutta näytää keppin mukaan että olis vapaalla.

        Tehnyt tämän aikaseminkin, ja se sillon saatin pois että sieltä auton alta vähän kopautetiin sitä tangoa jne, ja sitten auton sisälle mentiin ja painetiin kytkin pohjaan ja sit otetiin vaihdekeppistä nuppi pois ja vähän pitempi putki siihen ja sillä sit ritkytetiin ja sit menikin vaihdekeppi yköslle ja otetiin pois, ja sit toimi taas normaalisti, eli oli vaan mennyt jumiin. Mutta toden näköisesti nyt sama homma ja tehtiin niin mutta ei autanut kun vaihdekeppi meni poikki, ja uusi on tulossa nyt.

        Vai onko kellään mitään muuta keinoa tähän.
        Social Media:
        - Twitter
        - Instagram
        - Twitch

        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

        Nykyinen:
        E61 530d -04
        Ex:
        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #5
          Kyllä on saanut lujaa vääntää putkella vaihdetta pois, jos menee keppi poikki

          Kannattaa varmaan ensin tutkia altapäin mikä siellä jumittaa, ennenkö laittaa uutta keppiä...
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • tonnizi
            Bimmer Enthusiast
            • May 2007
            • 1501
            • Mäntsälä

            #6
            Originally posted by bemu2000 View Post
            Kyllä on saanut lujaa vääntää putkella vaihdetta pois, jos menee keppi poikki

            Kannattaa varmaan ensin tutkia altapäin mikä siellä jumittaa, ennenkö laittaa uutta keppiä...
            Siirtäjä jumittaa. Tehny jo kerran aikaseminki tämän, ja lähti viimeks pois jumista tolleen miten sanoin.

            Eli näin lähti jumista viimeks:
            auton alle kopautamaan siirtäjän tangoa.
            sit auton sisälle, vaihdekeppistä nuppi pois ja sit siihen lisäystä jollain vähän pitemällä putkella ja sit rynkytää ees taas, ykösen ja kakosen välillä, ja sit rupes toimii taas.

            Tällä kertaa meinnas menna sinne yköselle, mutta sit sanokin keppi naks. En ees näytäny voimaa.

            Syy tähän miksi siirtäjä jumitaa niin on se että siel on vähän öljyä ilmeisesti.

            Scmiedmann:iltä tilasn uuden keppin, ja juttelin sieltä yhen myyjän kans niin sano että sillä on kans sama ongelma ollu että vaihdekeppi on lyösä ja on mennyt kuulema 2 kertaa jumiin siirtäjä sen ansiosta, mutta nyt enään ei mene koska vaihto vaihdekeppin puslat.

            että kuulema tolleen lähtee pois jumista miten sanoin.

            Kuva tässä teille:


            tosta kohtaa se katkes, eli sen pallon vähän yläpuolelta katkes.
            Last edited by tonnizi; 06-11-2013, 00:27.
            Social Media:
            - Twitter
            - Instagram
            - Twitch

            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

            Nykyinen:
            E61 530d -04
            Ex:
            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎