520i e34 -89.en ole saanut nollattua noita huoltovaloja vaikka olen tehnyt aivan ohjeiden mukaan kaiken... mikähän siinä mahtaa olla. olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
miksi en saa nollattua huoltovaloja e34:sta?
Collapse
X
-
Tästähän on ollut puhetta runsaastikin ja monenlaisia kokemuksia toimivuudesta on julkituotu. Nuo "maadoittamisajat" tuntuvat olevan aika tarkkoja.Originally posted by Henry.S520i e34 -89.en ole saanut nollattua noita huoltovaloja vaikka olen tehnyt aivan ohjeiden mukaan kaiken... mikähän siinä mahtaa olla. olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Sellaisiakin käsityksiä/kokemuksia on ollut, että jos mittariston akut/patterit ovat finaalissa niin nollaus ei välttämättä onnistu.
Ei muuta kuin uusia yrityksiä ja huolellisuutta ja pilkuntarkkuutta peliin. Mitään omia modifikaatioita proseduuriin ei kannata yrittää. Väärään pinnin maadoittaminen saattaa aiheuttaa suuren laskun jonkun "boxin" kyrvähtäessä.
Itse en ole yrittänyt moista, vaan olen antanut merkkihuollon tehdä homman. Saa samalla autonkin huollatetuksi.
(ei sovellu tyhjätaskuille)
ps. Niin millaisten ja mistä saatujen ohjeiden mukaan olet toiminut?Last edited by Jeff; 16-01-2005, 14:17.
-
samoilla linjoilla... jos on vikavikaa mittaristossa niin eipä ne siellä merkkihuollossakaan sitä saa nollattua. (muuta kun asentamalla uuden mittariston= ei todellakaan sovi tyhjätaskuille.)Originally posted by Jeff.............
Sellaisiakin käsityksiä/kokemuksia on ollut, että jos mittariston akut/patterit ovat finaalissa niin nollaus ei välttämättä onnistu.
...........
Itse en ole yrittänyt moista, vaan olen antanut merkkihuollon tehdä homman. Saa samalla autonkin huollatetuksi.
(ei sovellu tyhjätaskuille)
ei nollaannu huoltonäyttö mullakaan, mutta ei myöskään etene, vaan näyttää yhtä vihreää jatkuvasti. sopii mulle, vaihdetaan öljyt ku jaksetaan
edit: tuskin vaikuttaa kulutusmittariin... joku muu kontaktihärö...?Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Mittariston akut finaalissa, omaa kokemusta samasta vuosimallista. Ei ole iso homma vaihtaa itse, säästää rahaa ja aikaa huoltoon verrattuna (jos osaa näpertää). Jotain muistelisin että ne akut kyllä vaikuttaa jotenkin koko mittariston sähköihin. Ja tän ikäseen huoltoledien nollaus on helpointa silleen että rautalangan pätkällä laittaa sen pinnin 7 ja (en muista) yhteen, sen jälkeen virta päälle ja virta pois heti kun halutut valot on sammuneet. Searchillä löytyy kans... mutta jos ei ole digitaalinen matkamittari niin tosiaan tuo nollaus tuolleen kun kerroin niin ei ole mitään ihmeellistä.Originally posted by Henry.S520i e34 -89.en ole saanut nollattua noita huoltovaloja vaikka olen tehnyt aivan ohjeiden mukaan kaiken... mikähän siinä mahtaa olla. olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Niin ja kannattaa ladata ne sormiparistoakut ennen mittaristoon kiinni tinausta.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Mulla on mittaristo tossa pöydällä ja patterit niin loppu kun voi olla.. Ja mittaristossa toimii kaikki paitsi huoltovalot.
Se käsitys on varmaan tullu tosta kulutusmittarista kun mittaristo on avattu ja samalla putsaantunu kontakteja sieltä. Ja sitten luultu että patterit vaikuttaa siihen- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Joo voi olla... mulla kirkastui silmin nähden mittariston oikeen puoleiset taustavalot kun vaihdon noi akut (?)Originally posted by Wittu_jooMulla on mittaristo tossa pöydällä ja patterit niin loppu kun voi olla.. Ja mittaristossa toimii kaikki paitsi huoltovalot.
Se käsitys on varmaan tullu tosta kulutusmittarista kun mittaristo on avattu ja samalla putsaantunu kontakteja sieltä. Ja sitten luultu että patterit vaikuttaa siihenEx: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Onkos näitä pattereita myös E38:ssa ja E39:ssä? Omassa E38:n mittaristossa en huomannu mitään pattereita vaikka sen jo kerran purinkin. Ei ne ledit mullakaan mihinkään siitä vihreältä ole edennyt, eikä valoja ole saanu ikinä nollattua.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
Comment