Noniin, tällanen rojekti tuli tehtyä. Toivottavasti jollekkin apua
Elikkä ihan ekaks mittaristo ja vanhat polttimot pitää ottaa irti. Vaikka tämän ohjeen avulla
http://bmwe32.masscom.net/sean750/da...usterBulbs.htm
Mittariston tosin saa joissain malleissa sujautettua ratin välistä, tai niinkun minulla, rattia kääntämällä vasemmalle ja samalla mittaristo sujahti näppärästi pois vilkkuviiksen yläpuolelta. (tästä valitettavasti kuvaa en ottanut)
Mittariston ollessa auki, onkin selvitettävä kummin päin ledit sinne pistää. Ledithän toimii vain ja ainoastaan oikeinpäin.
Tässä kuvassa merkitty punaisella plussa ja mustalla miinus. Kyseiset polttimot on siis bensa, nopeus, kierros ja lämpömittareille taustavalo.
Seuraavaksi digitaalisen kilometrinäytön ja check controllin valot.
Ledit, jotka tilasin kiinasta 20snt kpl, oli pikkusen erilaisia kuin vanhat polttimot. Niitä sai jonkun verran jyystää ja muotoilla ennenkuin ne paikalleen osui. Motonetistä kun hakee, saa varmasti laadukkaammat ledit.
Pienen mittailun ja kokeilun jälkeen sain selville plussat ja miinukset. Taas punaisella plussat ja mustalla miinukset
Tässä vielä kilometrinäyön ja check controllin värien ero vakio polttimoilla ja punaisilla ledeillä.
Ennen
Jälkeen
(kuvat tosin eri autoista)
Tässä tylsyyden vuoksi tällasen "how-ton" väsäsin. Eka postaus koko foorumilla ja eka tämän tyylinen opastus juttu multa.
Toivottavasti ei kovin epäselvä ole.
Elikkä ihan ekaks mittaristo ja vanhat polttimot pitää ottaa irti. Vaikka tämän ohjeen avulla
http://bmwe32.masscom.net/sean750/da...usterBulbs.htm
Mittariston tosin saa joissain malleissa sujautettua ratin välistä, tai niinkun minulla, rattia kääntämällä vasemmalle ja samalla mittaristo sujahti näppärästi pois vilkkuviiksen yläpuolelta. (tästä valitettavasti kuvaa en ottanut)
Mittariston ollessa auki, onkin selvitettävä kummin päin ledit sinne pistää. Ledithän toimii vain ja ainoastaan oikeinpäin.
Tässä kuvassa merkitty punaisella plussa ja mustalla miinus. Kyseiset polttimot on siis bensa, nopeus, kierros ja lämpömittareille taustavalo.
Seuraavaksi digitaalisen kilometrinäytön ja check controllin valot.
Ledit, jotka tilasin kiinasta 20snt kpl, oli pikkusen erilaisia kuin vanhat polttimot. Niitä sai jonkun verran jyystää ja muotoilla ennenkuin ne paikalleen osui. Motonetistä kun hakee, saa varmasti laadukkaammat ledit.
Pienen mittailun ja kokeilun jälkeen sain selville plussat ja miinukset. Taas punaisella plussat ja mustalla miinukset
Tässä vielä kilometrinäyön ja check controllin värien ero vakio polttimoilla ja punaisilla ledeillä.
Ennen
Jälkeen
(kuvat tosin eri autoista)
Tässä tylsyyden vuoksi tällasen "how-ton" väsäsin. Eka postaus koko foorumilla ja eka tämän tyylinen opastus juttu multa.
Toivottavasti ei kovin epäselvä ole.
Comment