Mulla on Konin sportit (säädettävät) muistaakseni oli jotain 250e/kpl. Olen ollut tyytyväinen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34:seen iskareita..
Collapse
X
-
Keimo: www.motonet.fi ja siellä seisoo luettelossa jotta Sachs. Minun mielestä mersuihin ja bemuihin ei edes ole KYB:jä motonetissa. Ainakaan itselle ei ole koskaan edes tarjottu muuta kuin Sachsia. Itse olen jo jokusen vuoden automaattisesti asentanut/asennuttanut asiakkaille aina Sachsin kaikiin alle 40mm:n pudotettuihin kieseihin ja täytyy todeta että kokemukset ovat olleet vain ja ainoastaan positiivisiä. Toisin kun aikoinaan mm.monroesta, Kyb:stä.
Perus Koni ja Bilstein ovat toki nekin ok, mutta eivät tarjoa todellakaan yhtään mitään Sachsia enempää jos kyseessä on katuauto suhteellisen maltillisella pudotuksella. Paitsi tietenkin hintaa.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKeimo: www.motonet.fi ja siellä seisoo luettelossa jotta Sachs. Minun mielestä mersuihin ja bemuihin ei edes ole KYB:jä motonetissa. Ainakaan itselle ei ole koskaan edes tarjottu muuta kuin Sachsia. Itse olen jo jokusen vuoden automaattisesti asentanut/asennuttanut asiakkaille aina Sachsin kaikiin alle 40mm:n pudotettuihin kieseihin ja täytyy todeta että kokemukset ovat olleet vain ja ainoastaan positiivisiä. Toisin kun aikoinaan mm.monroesta, Kyb:stä.
Perus Koni ja Bilstein ovat toki nekin ok, mutta eivät tarjoa todellakaan yhtään mitään Sachsia enempää jos kyseessä on katuauto suhteellisen maltillisella pudotuksella. Paitsi tietenkin hintaa.
Comment
-
-
Nyt on ostettu motonetista iskarit 79.50kpl,
yläpääntuki laakeri/kumi hommeli 33.90kpl,
kummalekkin puolelle kaikki muovi suojat 24.90 pari...
Eli tuollaisilla pitäisi edetä kun saan vaan ne vaihdettua ja vaihto pv on ensi keskiviikko 16.2.
Kerron sitten miten matka taittuu ja miten pumput pelittää ja pommina toimii 525i E34 ja madallus on -40mmF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Vähän topikkia lainaten ja aihetta sivuten...
Originally posted by HemiItse olen jo jokusen vuoden automaattisesti asentanut/asennuttanut asiakkaille aina Sachsin kaikiin alle 40mm:n pudotettuihin kieseihin ja täytyy todeta että kokemukset ovat olleet vain ja ainoastaan positiivisiä.
Kyselin tänään KL:stä H&R-jousisetin hintoja, 235e -40/15mm madaltava sarja. Ei paha. Paitsi että halusivat myydä samaan syssyyn Bilsteinin Sprintit, hintaa mitälie satoja euroja kappaleelta. Käyköhän nuo Sachsilaiset (ja nimenomaan minkä malliset sellaiset) tuon madallussetin kanssa? Näin persaukisena opiskelijana moisten hinnat vaikuttavat vielä suht inhimillisiltä.
Comment
-
-
Tämmöinen (linkki) firma lupasi E34:seen iskarit joka nurkalle näin:
"Bilsteinin Sprint, Bilsteinin jäykin urheiluiskari lyhennetyllä
ulosjoustolla -suunniteltu madalletulle jousitukselle.
H 589,- / srj."Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
DR Wheelgoods on asiallinen firma ja Bilstein Sprintit loistava valinta. Eli ei muuta kuin tilaamaan!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by HemiItse olen jo jokusen vuoden automaattisesti asentanut/asennuttanut asiakkaille aina Sachsin kaikiin alle 40mm:n pudotettuihin kieseihin ja täytyy todeta että kokemukset ovat olleet vain ja ainoastaan positiivisiä.
-JeffLast edited by Jeff; 15-02-2005, 22:51.
Comment
-
Comment