Tuli idea kokeilla xenoneita pitkiin kun niitä on näihin e39:n muutkin laittaneet.
Hommasin h7/d2s sarjan ilman releitä tai konkkia ja asensin paikoilleen.
Ilmeni samat ongelmat kuin muilla täällä kirjoittaneille, eli mittarivalot vilkkuu sisävalot syttyy ja ovet ei mene lukkoon ekalla yrityksellä.
Hiukan selvittelyä ja löysi kondensaattorijohdot joiden piti "irroittaa" xenonit vikailmoitusjärjestelmästä.
Näillä tuli samat ongelmat jälleen esille ja uudelleen selaamaan nettiä, niin ilmeni että tarvitsee tehdä omat relesarjat.
Relesarjoitus tuli tehtyä kahdella releellä ja ohjausvirran otin pitkien johdoista. eikun kokeilemaan ja releet vain pärisivät mittarivalot vilkkuivat eikä pitkät syttyneet. Sitten laittoi vielä ne kondensaattorijohdot väliin releen herätepiiriin, eli pitkien johtoihin kiinni niinkuin firmasta josta ostin ne neuvottiin.
Tämän jälkeen pitkät syttyivät kyllä mutta omia aikojaan ja sammuilivat.
Se oli viimeinen niitti ja eikun halogeenit takaisin paikoilleen ja ylimääräiset johdot irti.
Tämän jälkeen ilmeni mystinen ongelma. Auto ei startannut ollenkaan ja parin kerran jälkeen saattoi taas startata kauniisti, mutta nyt ei enää suostu kun ehkä 1:50 kerrasta pyörittämään. Välillä voi pienen pyöräytyksen tehdä mutta ei niin pitkää että käyntiin lähtisi.
Autoon on vaihdettu Akku, Nokka-akselin anturi ja startti eikä mikään ole muuttanut tilannetta miksikään.
On herännyt epäillys että tuolla valo ongelmalla on syynä asiaan. Mitä kaikkea tämä valomoduuli ohjaa, kun siellä napsuu sisälläsilloin kun ovia lukitsee/aukoo.
Apua kaivataan ja auto on 99vm 540farkku. ja näissähän on se automaatti käynnistys.
Hommasin h7/d2s sarjan ilman releitä tai konkkia ja asensin paikoilleen.
Ilmeni samat ongelmat kuin muilla täällä kirjoittaneille, eli mittarivalot vilkkuu sisävalot syttyy ja ovet ei mene lukkoon ekalla yrityksellä.
Hiukan selvittelyä ja löysi kondensaattorijohdot joiden piti "irroittaa" xenonit vikailmoitusjärjestelmästä.
Näillä tuli samat ongelmat jälleen esille ja uudelleen selaamaan nettiä, niin ilmeni että tarvitsee tehdä omat relesarjat.
Relesarjoitus tuli tehtyä kahdella releellä ja ohjausvirran otin pitkien johdoista. eikun kokeilemaan ja releet vain pärisivät mittarivalot vilkkuivat eikä pitkät syttyneet. Sitten laittoi vielä ne kondensaattorijohdot väliin releen herätepiiriin, eli pitkien johtoihin kiinni niinkuin firmasta josta ostin ne neuvottiin.
Tämän jälkeen pitkät syttyivät kyllä mutta omia aikojaan ja sammuilivat.
Se oli viimeinen niitti ja eikun halogeenit takaisin paikoilleen ja ylimääräiset johdot irti.
Tämän jälkeen ilmeni mystinen ongelma. Auto ei startannut ollenkaan ja parin kerran jälkeen saattoi taas startata kauniisti, mutta nyt ei enää suostu kun ehkä 1:50 kerrasta pyörittämään. Välillä voi pienen pyöräytyksen tehdä mutta ei niin pitkää että käyntiin lähtisi.
Autoon on vaihdettu Akku, Nokka-akselin anturi ja startti eikä mikään ole muuttanut tilannetta miksikään.
On herännyt epäillys että tuolla valo ongelmalla on syynä asiaan. Mitä kaikkea tämä valomoduuli ohjaa, kun siellä napsuu sisälläsilloin kun ovia lukitsee/aukoo.
Apua kaivataan ja auto on 99vm 540farkku. ja näissähän on se automaatti käynnistys.
Comment