Kävin tänään tarkastuttamassa alusta puslat ja iskarit oikein viimeisen päälle katsastus konttorilla, kun pientä kolahtelua on ollut havaittavissa näillä pohjoisen huonosti hoidetuilla teillä. Inssin kaa yhdessä väänneltin ja venyteltiin joka paikka lävitse... Eli pikkasen tarkemmin kuin katsastus vaatii... Autossa tehtaan S227A- sport alusta , takana ilmajouset ja tasonsäätö.
Tulos: edessä oikealla alatukivarren ulommainen nivel aivan aavistuksen väljä, tuskin huomaa. Edessä oikealla raidetangon sisemmässä nivelessä aavistus väljää. Reaktiotangon sisemmät puslat antoi hiukan periksi molemmilla puolilla-> ripustus liikkui väännettäessä, ei oikeen osannut sanoa onko nuo väljät vai ei.. Kullemma uusissa Audeissa liikku paljon enemmän?
Itse havaittua:
-Takapään vas. narinahela "narisee".
-Auton käytös motarilla suuremmissa nopeuksissa ja sivutuulessa "epämääräistä".
Iskaritestin tulos: Etupää 61%/62, Takapää 55%/54%.. (Kesällä maahantuontikatsastuksessa takapää oli 30%, liekö pakkanen parantanu?)
Rektio tuloksiin....
-Reaktiotankojen puslat tilattu.
-oik. alatukivarsi tilattu.
-oik raidetangon sis. nivel tilattu.
-Takapään molemmat "narinahelat" tilattu.
Kysynkin mielipiteitä, onko aihellista vaiko nihilismiä uusia noita tässä vaiheessa? Iskarit on myös uusinta listalla, vaikka inssi väitti noita ehjiksi. Itse en ole oikeen vakuuttunut niinen toiminnasta, varsinkaan suuremmissa nopeuksissa...
Tulos: edessä oikealla alatukivarren ulommainen nivel aivan aavistuksen väljä, tuskin huomaa. Edessä oikealla raidetangon sisemmässä nivelessä aavistus väljää. Reaktiotangon sisemmät puslat antoi hiukan periksi molemmilla puolilla-> ripustus liikkui väännettäessä, ei oikeen osannut sanoa onko nuo väljät vai ei.. Kullemma uusissa Audeissa liikku paljon enemmän?
Itse havaittua:
-Takapään vas. narinahela "narisee".
-Auton käytös motarilla suuremmissa nopeuksissa ja sivutuulessa "epämääräistä".
Iskaritestin tulos: Etupää 61%/62, Takapää 55%/54%.. (Kesällä maahantuontikatsastuksessa takapää oli 30%, liekö pakkanen parantanu?)
Rektio tuloksiin....
-Reaktiotankojen puslat tilattu.
-oik. alatukivarsi tilattu.
-oik raidetangon sis. nivel tilattu.
-Takapään molemmat "narinahelat" tilattu.
Kysynkin mielipiteitä, onko aihellista vaiko nihilismiä uusia noita tässä vaiheessa? Iskarit on myös uusinta listalla, vaikka inssi väitti noita ehjiksi. Itse en ole oikeen vakuuttunut niinen toiminnasta, varsinkaan suuremmissa nopeuksissa...
Comment