530dA -99 kyseessä. Lähin aamulla töihin ja muutaman sadan metrin jälkeen rullailin jalka pois kaasulta alamäkeen ja kone simahti yhtäkkiä. Koitin varmaan joku 3-4 kertaa käymään sen sammuttua ja kone starttas joka kerta mut kävi tosi vaivalloisesti ja sammus uudestaan joku 2-3 sekunnin jälkeen. Kiroilin hetken, poltin tupakin ja koitin uudestaan ja lähti käymään ja liikkeelle niinkun ei mitään olis ikinä ollukkaan. Vielä ei oo ainakaa tehny tota uudestaan mut pitäis tässä jokin ajan päästä lähteä reissuun tolla...
Vikakoodeista ainoa päällä oleva oli hehkutulpista. Myös alhaista löpön painetta oli jääny muistiin, mut se voi olla alkuvuodesta jääny sinne kun oli ongelmaa käynnistyksen kanssa. Pa-pumpun releen ja tankinpumpun välinen johto uusittiin silloin.
Vaikuttais siltä et löpön syötössä olis jotain vai oireileeko esim nokka-akselin tai kampiakselin tunnistimet noin? Ei oo tarvinnu pitkään sahailla käynnistäessä eikä tehojakaan sen kummemmin ole häviksissä. Tankissa yli puoli tankkia löpöä.
Vikakoodeista ainoa päällä oleva oli hehkutulpista. Myös alhaista löpön painetta oli jääny muistiin, mut se voi olla alkuvuodesta jääny sinne kun oli ongelmaa käynnistyksen kanssa. Pa-pumpun releen ja tankinpumpun välinen johto uusittiin silloin.
Vaikuttais siltä et löpön syötössä olis jotain vai oireileeko esim nokka-akselin tai kampiakselin tunnistimet noin? Ei oo tarvinnu pitkään sahailla käynnistäessä eikä tehojakaan sen kummemmin ole häviksissä. Tankissa yli puoli tankkia löpöä.
Comment