Huomasinpahan, että näillä helteillä vänkärin puolelta puhaltaa koko ajan säädöstä riippumatta n. 5c lämpimämpää ilmaa kuin kuskille. Ideoita kellään miksi näin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 540 ilmastoinnista eri puolille eri lämpöä, miksi?
Collapse
X
-
Päivitetäänpä nyt kun ongelma selvisi.
Vein minulle uuden autoni ilmastoinnin täyttöön, jossa selvisi karut lukemat.
Ulos tuli 170 (!)g kylmäainetta, tilalle meni 750g.
Miten helkkarissa se edes lähtee käymään noilla määrillä kysyn mä...e39 530dA Touring -01
ex-e39 540 sedan facelift
ex-E46 330Xi Touring
Comment
-
-
Originally posted by -Jassi- View PostPäivitetäänpä nyt kun ongelma selvisi.
Miten helkkarissa se edes lähtee käymään noilla määrillä kysyn mä...
Comment
-
-
Originally posted by -Jassi- View PostPäivitetäänpä nyt kun ongelma selvisi.
Miten helkkarissa se edes lähtee käymään noilla määrillä kysyn mä...Originally posted by Muurahainen View PostEi luulisi lähtevän. Joku tietysti on voinut virittää paineanturia...ainetta sisällä ja vielä sieltä kylmää tuli. Eikä paineanturia ole varmasti viritetty.
Ilmastointi ukkokin ihmetteli että kumma kun on vielä viilentänyt.i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Minä kun ostaessa nykyistä autoa testasin ilmastointia niin lähti kyllä päälle mutta kylmää ei tullut, no ilmastointihuollossa tuli jotain alle 10g ulos ja 1250g täytettiin että kyllä se aika pienellä pärjää.
E: omassa on silti kyllä jotai häikkää ku ilmastointi päällä kompura pauhaa jatkuvasti(paineanturi sökö?), sähköflektiä ei pyöritä ollenkaan. kaupunkiajossa ei viitsi käyttää ollenkaan kun ei toi flekti pelaa niin ei kenno jäähdytä tarpeeksi. Mikähän tota vaivaa...Last edited by naikou; 07-07-2014, 17:41.E39 523i Turbo
Comment
-
Comment