Announcement

Collapse
No announcement yet.

tourinki jää heilumaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IsoPee
    Bimmer Rookie
    • Jan 2011
    • 41
    • Pohojammaa

    tourinki jää heilumaan

    Monesti kun pysähtyy liikennevaloihin.
    Heilunta on niinkuin olis vesisäiliön kanssa pysähtynyt . Luulen ettei kyseessä kuitenkaan ole iskarit, koska korin heilunta on edestakaista. Oliskohan apurungon kumit syynä ?
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Kyllä ne iskarit tuossakin suunnassa vaimentaa.
    Yhtäläiseen jousitus painuu tuossakin suunnassa.

    Comment

    • Bmw Dreamer
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 2762
      • Kouvola

      #3
      Mulla on tehny samaa, apurungon kumeja itekin epäilen, koska iskarit ja moni muukin paikka on alustassa kunnossa, ainoastaan apurungon kumit on ties kuinka vanhat ja missä lie kunnossa. Jollaa muulla ollu samoja oireita ja on epäilty noita kumeja.
      BMW 520d Touring '06 314tkm
      BMW 530D Touring '99 552tkm
      BMW 320da Touring '02 427tkm
      Volvo V70 D5 '02
      Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
      Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
      Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

      Case IH 5140 Maxxum

      Comment

      • ritariässä
        BTCF Member
        • Jan 2006
        • 3580
        • Raisio

        #4
        Tuttu tunne ex touring automaatin kanssa.

        Taka-apurunkoon vaihdatin puslat vapinoiden vuoksi ja kyllä senkin jälkeen hytkytteli. Etuiskarit oli loppuaikoina jo aika veltot, joten varmaan kaikki vaikutti kaikkeen.
        G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

        Comment

        • Havis
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1838
          • Kotona/Poissa

          #5
          Originally posted by IsoPee View Post
          Monesti kun pysähtyy liikennevaloihin.
          Heilunta on niinkuin olis vesisäiliön kanssa pysähtynyt . Luulen ettei kyseessä kuitenkaan ole iskarit, koska korin heilunta on edestakaista. Oliskohan apurungon kumit syynä ?
          Jos etureaktiotankojen isot puslat on kovin löysät, pääsee rengas aika hyvinn liikkumaan edestakasin. Itse huomasin sen kun pysähdyin alamäkeen kohtaan jossa oli liikkeen ikkuna kadun reunassa. Kun jalan nosti jarrulta silleen hitaasti, ensin liikahti eturengas aavistuksen ennenkuin auto alkoi liikkumaan.

          Se kuinka paljon liikkeestä on normaalia elastisuutta ja milloin kyse on liiasta väljyydestä onkin sitten hankalampi määritellä.
          "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

          E60 523iA -08

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎