Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52 kansiremontti / sytytys / jotain?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #16
    Ettei olis käyny se perinteinen "moneyshift"?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Lyyjyne
      BTCF Member
      • Dec 2013
      • 181
      • Finland

      #17
      Originally posted by JJT View Post
      Ettei olis käyny se perinteinen "moneyshift"?
      Paha sanoo. Pitäs varmaa irrotella kansi ku kerkiää.
      E34 M51 Touring käyttöauto
      (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

      Comment

      • Lyyjyne
        BTCF Member
        • Dec 2013
        • 181
        • Finland

        #18
        Huomasin ku irrottelin tulpat että 2 ja 6 sylinterissä tulpanhattujen vastusarvo 2kohm ja lopuissa 1.8kohm. Lisäksi 2 ja 6 hatuissa sisus erilainen, ei tunnu ottavan kontaktia niinku muissa.

        Kokeiltiin niiden tilalle 1kohm tulpanhattuja B25 koneesta, kävi eri tavalla mutta ei silti tasaisesti.
        Last edited by Lyyjyne; 14-07-2014, 21:45. Reason: ohmiarvot muutettu
        E34 M51 Touring käyttöauto
        (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

        Comment

        • Peksu_M20
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2005
          • 2122
          • Lahti

          #19
          Originally posted by Lyyjyne View Post
          Huomasin ku irrottelin tulpat että 2 ja 6 sylinterissä tulpanhattujen vastusarvo 1.8kohm ja lopuissa 2kohm. Lisäksi 2 ja 6 hatuissa sisus erilainen, ei tunnu ottavan kontaktia niinku muissa.

          Kokeiltiin niiden tilalle 1kohm tulpanhattuja B25 koneesta, kävi eri tavalla mutta ei silti tasaisesti.
          Mites olis vaikka puristuksien mittaus niin ei tarvis arpoa?
          Mahtiala kustom - No connection
          Bmw E21 320A -81 "330i"
          Bmw e30 318is

          Comment

          • Lyyjyne
            BTCF Member
            • Dec 2013
            • 181
            • Finland

            #20
            Originally posted by Lyyjyne View Post
            Huomasin ku irrottelin tulpat että 2 ja 6 sylinterissä tulpanhattujen vastusarvo 1.8kohm ja lopuissa 2kohm. Lisäksi 2 ja 6 hatuissa sisus erilainen, ei tunnu ottavan kontaktia niinku muissa.

            Kokeiltiin niiden tilalle 1kohm tulpanhattuja B25 koneesta, kävi eri tavalla mutta ei silti tasaisesti.
            Sytytyspuolia siis meinaan.
            E34 M51 Touring käyttöauto
            (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

            Comment

            • Lyyjyne
              BTCF Member
              • Dec 2013
              • 181
              • Finland

              #21
              Originally posted by pekka_hirvonen View Post
              Mites olis vaikka puristuksien mittaus niin ei tarvis arpoa?
              Oli edellinen omistaja mitannut. Kuulema siitä selvis se että 3 ja 4 sylinterin välistä kansipahvi menny.
              E34 M51 Touring käyttöauto
              (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

              Comment

              • Lyyjyne
                BTCF Member
                • Dec 2013
                • 181
                • Finland

                #22
                Kone myös nakutti enemmän 1kohm puolilla.
                E34 M51 Touring käyttöauto
                (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

                Comment

                • Lyyjyne
                  BTCF Member
                  • Dec 2013
                  • 181
                  • Finland

                  #23
                  Originally posted by janke View Post
                  Entä ne tulpat? Miltä ne näyttää?
                  Pari tulppaa oli enemmän ruosteessa, muut näytti ok.
                  E34 M51 Touring käyttöauto
                  (Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46

                  Comment

                  • Yyz
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2009
                    • 151
                    • Pirkkala

                    #24
                    Mitäs tuota arpomaan, tee tai teetä sille ohivuotomittaus, sillä se selviää.
                    Mittaat vaikka kolmos tai nelos sylinterin ensin, ettei venttiilinnostimet ylitäyty ja aiheuta vuotoa venttileistä.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎