moro moro..mulla on tollanen 535 i -97 sedani v8 ja olisi suuri kiinnostus ottaa pikkusen tehoa siitä irti lisää ja eniten kiinnostais tällä hetkellä remmiahdin..niin kysymys on että minkälainen siihen kannattais laittaa ja minkälainen homma se olis laittaa..hintaa sais olla varmaa tonnista kahteen..ja onko kellään kokemuksia?kaikki vinkit ja avut otetaan huomioon..
remmiahinta kasiin
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by bimmerguy88 View Postmoro moro..mulla on tollanen 535 i -97 sedani v8 ja olisi suuri kiinnostus ottaa pikkusen tehoa siitä irti lisää ja eniten kiinnostais tällä hetkellä remmiahdin..niin kysymys on että minkälainen siihen kannattais laittaa ja minkälainen homma se olis laittaa..hintaa sais olla varmaa tonnista kahteen..ja onko kellään kokemuksia?kaikki vinkit ja avut otetaan huomioon..
Sen voin sanoa että 1-2tonnilla ei saa muuta kuin "päivää" tälläsessä rojektissa.Last edited by zoonas; 31-07-2014, 04:55.E28 m30b34 HX55
-
Ruuviahdin ilman muuta
Lysholm tai Autorotor
käytettyjä löytyy jenkeistä eebaystä mutta ei hirmu halvalla
Comment
-
Jos valmiin bolt-on kitin haluat niin hinta alkaen 6000 euroa ja sillä päästään vasta sinne 400 hepan korville ja voisin kuvitella että aski ja alakerta on kovilla jo tuossa kohtaa. Otteeseen saanti sitten taas oma operaationsa..
Halvemmaksi tulisi ostaa suoraan M5
Comment
-
Mitä vahingon sattuessa tykkäävät jos tuommonen peli on siirtokilvillä liikenteessä. Eli ollut Suomessa liikenteessa, verot ja vakuutukset maksettu, sitten poistettu liikennekäytöstä. Otat siirtokilvet, mutta vahingon sattuessa auto ei ole sellainen kuin aikasemmin?
Meinaan ku e36 ajelis siirtokilvillä 47 päivää, sillä hintaa mitä vuojessa vakuutukset, verot ja katsastus, ja eikö ne parhaimmat kesäpäivät jo mahu nuihin + partyt tottakai.
Jos nyt jonku Ekokemin auton suistaa tieltä pohjavesialueella, nii tympee loppu elämä kiillotella hammasharjalla öljysiä kiviä...Sotkamo Connection
Comment
Comment