Etk mukaan 142kw moottori, mutta auto 1998 puolella, eli -99 kylläkin. Eikö noi tullu vasta 2000?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä M57 mulla on?
Collapse
X
-
-
..Nyt joutu repeemään..
PS. Mikä moottori mulla on jos mulla on M57?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Tuolla puitu aihetta myös http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168336Diesel, fuel of satin man
Comment
-
-
Originally posted by pouri View PostTuolla puitu aihetta myös http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168336E34 M51 Touring käyttöauto
(Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46
Comment
-
-
Kyllä tuon ikäiset on pääsääntöisesti sitä "vanhempaa" mallia. Erot M57-versioissa kuitenkin marginaaliset ja tuo pieni tehoerokin selittyy enemmän softalla. Pienet mekaaniset erot esim. suuttimissa tulivat pääsääntöisesti 3/2000. Mihin tätä versiotietoa tarvit?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä tuon ikäiset on pääsääntöisesti sitä "vanhempaa" mallia. Erot M57-versioissa kuitenkin marginaaliset ja tuo pieni tehoerokin selittyy enemmän softalla. Pienet mekaaniset erot esim. suuttimissa tulivat pääsääntöisesti 3/2000. Mihin tätä versiotietoa tarvit?E34 M51 Touring käyttöauto
(Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46
Comment
-
-
Originally posted by Lyyjyne View PostKuhan mietin, että onko tossa vakiona miten paljon.Last edited by Muurahainen; 02-09-2014, 09:21.
Comment
-
-
Originally posted by Lyyjyne View PostSiellä näkyy 142kw. Papereissa 135kw.
eron näkee ihan silmilläkin kun kurkkaa imusarjan alle jos kakkos sylinterin kohdalla on alipaine linjassa jakopaikka näkyvissä niin versio on 142kw
suuttimetkin muuttui tuolloin
135kw
142kw
Comment
-
Comment