Terve.
En äkkiseltään löytänyt vastaavaa threadia, tämän tyyliseen ongelmaan.. Tai sitten meni ohi, joko tai, pahoittelut jos sellainen jo on.
Päällisin puolin 98 vuosimallia oleva 523i touring on hyvä peli ja TOIMI niinkuin piti.. Nyt on vaan alkanut ilmenemään seuraavanlaista, että yks kaks kesken ajon alkaa meno muuttua nykiväksi ja kone ei ota kierroksia. Alkuun nykiminen on heikkoa, mutta kun vauhti alkaa putoomaan, niin kulkeminen on melko vaivalloista aina auton sammumiseen asti. Nykimisen tuntua kuvaa ehkä lähimmäksi ns "kytkinpommit". Ensimmäisen sammahduksen ja pienen odottelun jälkeen auto kyllä vaivoin käynnistyy ja matalilla kierroksilla kytkimen kanssa venkslaamalla pääseekin kilometrin, ehkä kaksi eteenpäin ennen kuin edellämainittu tapahtuu taas.
Kyseiset "ominaisuudet" ilmenee aina kun tankin varaus alkaa oleen alle ~15 litran. Täyttä tankkia kun pitää, niin auto jotakuinkin toimii kuin unelma.
Jonkinasteista tehokatoa/kankeutta tuntuu satunnaisesti ja vapaalla (vauhdissa) rullattaessa kulutusmittari (taas) satunnaisesti seilaa pari kertaa tappiin, ennen kuin alkaa vastaan todellisuutta.
En niinkään ole näitä "tee-se-itse"-kavereita, joten iso hansikas ja arvostus, jos saisi jonkinlaistakaan havaintoa missä vika mahdollisesti mahtaa olla, niin osaa sotaratsun viedä pajalle, eikä vastaanotolla tarvis todeta "en tiiä"-kovinkaan montaa kertaa ja sikäli säästää ehkä vähän kustannuksissakin.
Tosissaan jos tästä threadi oli, niin my bad.
T: Toivottavasti-tämän-postauksen-ja-huollon-jälkeen-ei-enään-vituta-jäädä-keskelle-yötä-keskelle-ei-mitään.
En äkkiseltään löytänyt vastaavaa threadia, tämän tyyliseen ongelmaan.. Tai sitten meni ohi, joko tai, pahoittelut jos sellainen jo on.
Päällisin puolin 98 vuosimallia oleva 523i touring on hyvä peli ja TOIMI niinkuin piti.. Nyt on vaan alkanut ilmenemään seuraavanlaista, että yks kaks kesken ajon alkaa meno muuttua nykiväksi ja kone ei ota kierroksia. Alkuun nykiminen on heikkoa, mutta kun vauhti alkaa putoomaan, niin kulkeminen on melko vaivalloista aina auton sammumiseen asti. Nykimisen tuntua kuvaa ehkä lähimmäksi ns "kytkinpommit". Ensimmäisen sammahduksen ja pienen odottelun jälkeen auto kyllä vaivoin käynnistyy ja matalilla kierroksilla kytkimen kanssa venkslaamalla pääseekin kilometrin, ehkä kaksi eteenpäin ennen kuin edellämainittu tapahtuu taas.
Kyseiset "ominaisuudet" ilmenee aina kun tankin varaus alkaa oleen alle ~15 litran. Täyttä tankkia kun pitää, niin auto jotakuinkin toimii kuin unelma.
Jonkinasteista tehokatoa/kankeutta tuntuu satunnaisesti ja vapaalla (vauhdissa) rullattaessa kulutusmittari (taas) satunnaisesti seilaa pari kertaa tappiin, ennen kuin alkaa vastaan todellisuutta.
En niinkään ole näitä "tee-se-itse"-kavereita, joten iso hansikas ja arvostus, jos saisi jonkinlaistakaan havaintoa missä vika mahdollisesti mahtaa olla, niin osaa sotaratsun viedä pajalle, eikä vastaanotolla tarvis todeta "en tiiä"-kovinkaan montaa kertaa ja sikäli säästää ehkä vähän kustannuksissakin.
Tosissaan jos tästä threadi oli, niin my bad.
T: Toivottavasti-tämän-postauksen-ja-huollon-jälkeen-ei-enään-vituta-jäädä-keskelle-yötä-keskelle-ei-mitään.
Comment