eli pitääkö massamittarin softa käydä päivittämässä kun on korvannut vanhan mittarianturin volvon anturilla??
Käsittääkseni bemarin oma uusi mitttari (n. 400egee) on eri tyyppinen kun vanhemmat (esim -99), jota voi korjailla sillä volvon anturilla, ja sen takia softa pitää päivittää?
Uudempia (koska tuo uusi malli sitten tuli?) mittareita ei voi siis korjailla, näin ainakin sanoivat MERKKIkorjaamolla, kun kysyin mitä he on mieltä näistä volvon mittareista.
Sanoivat siis, että jos on vielä vanha mittarirunko tallella, kannattaa ehdottomasti vaihtaa 60 egen anturi bemarin ryöstöhintamittarin sijaan. Olivat joskus verranneet mittaamallakin, että ovat samoja värkkejä. Tää on mun mielestä asiakaspalvelua! Jää sit vielä vähän pykälää vaihdella vaikka öljyjä samalla pajalla.
Tuli muuten tuolla anturin vaihdolla varmaan about se 84 hevosta lisää, ja koko kierrosalueelle. Aikasemmin oli paikaaltaakin lähteminenkin ihan tuskaa, jos tarjosi liikaa kaasua. Nyt vaan luistonesto vilkuttelee kokoajan :lol: !
Käsittääkseni bemarin oma uusi mitttari (n. 400egee) on eri tyyppinen kun vanhemmat (esim -99), jota voi korjailla sillä volvon anturilla, ja sen takia softa pitää päivittää?
Uudempia (koska tuo uusi malli sitten tuli?) mittareita ei voi siis korjailla, näin ainakin sanoivat MERKKIkorjaamolla, kun kysyin mitä he on mieltä näistä volvon mittareista.
Sanoivat siis, että jos on vielä vanha mittarirunko tallella, kannattaa ehdottomasti vaihtaa 60 egen anturi bemarin ryöstöhintamittarin sijaan. Olivat joskus verranneet mittaamallakin, että ovat samoja värkkejä. Tää on mun mielestä asiakaspalvelua! Jää sit vielä vähän pykälää vaihdella vaikka öljyjä samalla pajalla.
Tuli muuten tuolla anturin vaihdolla varmaan about se 84 hevosta lisää, ja koko kierrosalueelle. Aikasemmin oli paikaaltaakin lähteminenkin ihan tuskaa, jos tarjosi liikaa kaasua. Nyt vaan luistonesto vilkuttelee kokoajan :lol: !
Comment