Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ajovalojen päivitystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jessee
    Newbiemmer
    • Sep 2014
    • 17
    • Turku

e39 ajovalojen päivitystä

Laitanpa tänne kysymyksen kun olisi tarkoitus päivittää vm.98 e39 prefaceliftit hellan uusiin angel eye halogeeniumpioihin.Oon varma et joku osaa neuvoo mua päivitykseen liittyen.Tarviiko mun ostaa jotain johtosarjaa,uutta polttimota tai jotain umpioiden lisäksi.Ja onko se niin helppo homma kun netissä videoista antaa ymmärtää?Mulla on semmonen tilanne että on kepit/pyörätuoli ja oon miettiny et vois olla helpompaa käydä vaihdattaas ne jossai liikkees.Onko jollain suositella turun seudulla halpaa paikkaa jossa sais vaihtaa?
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Jos uudet valot ovat oem faceliftin valot, karkeasti tarvitset vain uuden liittimen parkki-ja vilkkuvaloa varten, loput on bolt on. Laita pm, jos tarvitset ko.liittimet.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• kt10734
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 370
      • Uusimaa

Itselläni kanssa harkinnassa etu- ja takavalojen päivitys, jos auto ei mene vaihtoon sitä ennen. Olisin kysynyt, että mistä porukka on tilannut halogeeni-angel eye-prefacelift-valot ja mihin hintaan? Ja mitenköhän tuo korkeussäätö uusiin kun nykyisissä on se automatiikka (xenon)?

Toinen vaihtoehto on, että vaihdan nuo pleksit/linssit vaan noihin nykyisiin valoihin, kun on kuitenkin xenonit, mutta linssit hitusen kulahtaneet.
      Last edited by kt10734; 24-09-2014, 12:53.

Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎