Tämä ongelma ratkes itsestään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
528ia Ylävesiletku löysä
Collapse
X
-
Originally posted by Miikkuks View PostViskokytkimen pitääkin pystyä pysäyttämään kädellä, jos auto on käynnissä.
Mitä tulee tuohon puhaltimeen, niin voi olla ihan puhaltimen etuvastus ( siili) joka temppuilee.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJos lämpösellä koneella pysäyttää kädellä niin kaheli on ensinnäkin kätensä työntäjä ja viskokin on rikki. Ei siis pitäisi pysähtyä helposti. Kannattaa kokeilla vaikka sanomalehdellä ennemmin kuin kädellä..
Lämpösenähän tuota ei pitäs saada pysäytettyä kyllä kädellä, ainakaan omasta mielestä.
Jaa, oireileeko se etuvastus tuollakin tavalla sitten... Ei viittis vaan ostaa jos ei varmaa ole että jos jollain kokemuksia niin laittelis omia kokemuksia tuosta.Last edited by majgul; 24-09-2014, 12:36.
Comment
-
-
Onko paisuntasäiliön korkki ehjä eli pitääkö paineen? Nestemäärä oikea? Ylävesiletku kuuluisi olla napakka, kun systeemi on kunnossa. Tuo löysyys viittaisi siihen, että paineet karkaa, jolloin lämmönsäädötkin toimii miten sattuu. Pumppaa letkuja ajon jälkeen ja kuuntele suhiseeko korkki. Kannattaa muutenkin uusia toi korkki, jos ei ole tietoa korkin iästä. Ei maksa paljoa orkkiskorkki.
Ja visko todellakin on rikki, jos kädellä saa pysäytettyä.
Comment
-
-
Originally posted by mekki View PostOnko paisuntasäiliön korkki ehjä eli pitääkö paineen? Nestemäärä oikea? Ylävesiletku kuuluisi olla napakka, kun systeemi on kunnossa. Tuo löysyys viittaisi siihen, että paineet karkaa, jolloin lämmönsäädötkin toimii miten sattuu. Pumppaa letkuja ajon jälkeen ja kuuntele suhiseeko korkki. Kannattaa muutenkin uusia toi korkki, jos ei ole tietoa korkin iästä. Ei maksa paljoa orkkiskorkki.
Ja visko todellakin on rikki, jos kädellä saa pysäytettyä.
Comment
-
-
Ei sen visko kyllä normitilanteessa kuulu olla ns. lukittuna, tai ainakin näin on ollu itellä jokaisessa autossa missä on ylipäätään ollu visko, lämmöt pitää olla yli normaalin eli varmaan 100 -> . Normaalilämpötilassa (92 termari varmaan) viskon ei pitäis lukkiutua koskaan, näillä ajaa vaikka +25 lämpötiloissa ilman viskoa silleem että kone on normaalilämpönen kuhan jäähdytysjärjestelmä on ok.
Mutta uusi se paisarin korkki kumminkin.
Paljon lämmöt salavalikon kautta muuten?
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostEi sen visko kyllä normitilanteessa kuulu olla ns. lukittuna, tai ainakin näin on ollu itellä jokaisessa autossa missä on ylipäätään ollu visko, lämmöt pitää olla yli normaalin eli varmaan 100 -> . Normaalilämpötilassa (92 termari varmaan) viskon ei pitäis lukkiutua koskaan, näillä ajaa vaikka +25 lämpötiloissa ilman viskoa silleem että kone on normaalilämpönen kuhan jäähdytysjärjestelmä on ok.
Mutta uusi se paisarin korkki kumminkin.
Paljon lämmöt salavalikon kautta muuten?
Comment
-
-
Dodii... Nyt on seurailtu lämpöjä ja ajossa on sellaset 94-95 astetta. Parkkiin ku ajaa niin lämmöt pysyy siinä 95-96 asteessa.
Ihmetystä aiheutti nyt se että nyt ylävesiletkussa oli paineita juuri sen verran kun pitääkin olla. Mietin että se voi se korkki tosiaan olla ku oon muutaman kerran käyttänyt sitä auki. Tuntuu että nyt pelittäs tuo puhalluskin oikein että tällä tavalla.
Last edited by majgul; 02-11-2014, 23:42.
Comment
-
Comment