Morjes, 520i manuaali farkussa palaa pitkien merkkivalo koko ajan ja nopeus mittari liikkuu mutta hitaasti ja ei pysy oikean vauhdin mukana ollenkaan ja huipuiksi jää mittariin 60, moottori lämpötila mittarinkin viisari laskee liian alas ja ei nouse sen takia sinne minne kuuluu. Bensa mittari toimii niinkuin kuuluu ja kierrosluku mittari. Mistä lähteä katsomaan vikaa? Hansikas lokeron sulakkeet katsottu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 mittaristo ongelma
Collapse
X
-
On se, Tietookin enemmän siittä romusta? Rytty pelihän tää on selvästi mutta eikai sillä tohon hintaa ja käyttö tarkotukseen väliä olenoin reilu 1000km höylätty ilman mittaria. Kilometrejäkin tolla puol miljoonaa rullattu tod näk vaikka myyjä väitti alta 300
Last edited by Von Hussell; 29-09-2014, 08:35.
Comment
-
-
Originally posted by Von Hussell View PostOn se, Tietookin enemmän siittä romusta? Rytty pelihän tää on selvästi mutta eikai sillä tohon hintaa ja käyttö tarkotukseen väliä olenoin reilu 1000km höylätty ilman mittaria. Kilometrejäkin tolla puol miljoonaa rullattu tod näk vaikka myyjä väitti alta 300
. Ennen ku kävin kattomassa sitä soitin edelliselle myyjälle ku löyty vanha ilmoitus. Se sano että autolla oli ajettu just 400tkm rikki ja se oli myyny manneille sen, eikä kuulemma kannattanu tonnia enempää siitä maksaa. Eli manneilta se tuli tälle kaverille ilmeisesti jolta ostit.
Siihen on luultavasti laitettu rikki oleva mittaristo tilalle ettei kilsoja näkis, toinen on että tarkista onko johdot kunnolla siellä takana kiinni, jos on nii sitte en kyllä osaa sanoa, oon kuullu että välttämättä kaikki mittaristot ei sovi keskenään mutta varmaa tietoa tästä ei ole.
Paljonko sitten jouduit köyhtymään tuosta?
Comment
-
-
Himpun yli tonnin maksoin ja siittä sit vielä myin nuo 18" vanteet veke poijes 250e niin ei jääny paha hinta autolle. Loppu tärinä kun vaihto e39 pellit hyvillä hakkapeliitoilla alle. Mukana tulleet talvirenkaat ei sopinu toho autoon niin piti hakee toiset, saahan noistakin jotain rahaa. Raidetangon sisemmäs päässä vähän väljää, sen vaihtaa niin kaveri tekkee nelipyörä suuntauksen kun ajossa tuntee että on kulmissa vikaa, ellei se korjaannu sillä raidetangon rempalla
Mutta se mittaristo täytyy tutkiasopiiko tähän toisen auton mittari suoraan vai täytyykö jotain ohjelmoida?
Comment
-
-
Originally posted by Von Hussell View PostHimpun yli tonnin maksoin ja siittä sit vielä myin nuo 18" vanteet veke poijes 250e niin ei jääny paha hinta autolle. Loppu tärinä kun vaihto e39 pellit hyvillä hakkapeliitoilla alle. Mukana tulleet talvirenkaat ei sopinu toho autoon niin piti hakee toiset, saahan noistakin jotain rahaa. Raidetangon sisemmäs päässä vähän väljää, sen vaihtaa niin kaveri tekkee nelipyörä suuntauksen kun ajossa tuntee että on kulmissa vikaa, ellei se korjaannu sillä raidetangon rempalla
Mutta se mittaristo täytyy tutkiasopiiko tähän toisen auton mittari suoraan vai täytyykö jotain ohjelmoida?
Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Von Hussell View PostHimpun yli tonnin maksoin ja siittä sit vielä myin nuo 18" vanteet veke poijes 250e niin ei jääny paha hinta autolle. Loppu tärinä kun vaihto e39 pellit hyvillä hakkapeliitoilla alle. Mukana tulleet talvirenkaat ei sopinu toho autoon niin piti hakee toiset, saahan noistakin jotain rahaa. Raidetangon sisemmäs päässä vähän väljää, sen vaihtaa niin kaveri tekkee nelipyörä suuntauksen kun ajossa tuntee että on kulmissa vikaa, ellei se korjaannu sillä raidetangon rempalla
Mutta se mittaristo täytyy tutkiasopiiko tähän toisen auton mittari suoraan vai täytyykö jotain ohjelmoida?
Comment
-
Comment