Onko jollain kokemusta edc alustan madaltamisesta? Eli auto on E39 540 iA ja varustettu tehtaan elektronisäätöisillä iskunvaimentimilla( jäykkyys ei korkeus). Kallistuksenvakaajissa edessä ja takana on tangot jotka liikuttavat antureita, jos vaihdetaan madallusjouset niin mitä tarvii muuttaa, kun perusasento muuttuu? Ei tunnu löytyvän oikeen jousiakaan kun kirjat ei tunne edc:tä. Onkohan jouset kumminkin samat kuin normaali-iskareilla? 60/40mm jouset pitäisi löytää, jos jollain tietoa ni oisin kiitollinen avusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540 edc-alustan madallus??
Collapse
X
-
Autossa on varmaan Xenonit tai ainakin valojen automaattinen korkeudensäätö? Ne paikka-anturit kallistuksenvakaajissa eivät käsittääkseni liity iskareiden toimintaan (ellei ole myös tasonsäätö) vaan valojen säätöön.
EDC toimii vain iskarin ominaisuuksien muuttamisessa ja jousi saattaa hyvinkin olla sama kuin muissa malleissa.
Korjatkaa jos olen väärässä.---
-
-
E39 540 edc-alustan madallus??
No joo, nyt alkaa selviimään osittain homma kun kävin ryömimässä autoliikkeen pihassa e39:sien alla. Kun ei xenon valot niin ei antureita ja kun oli xenonit niin sillon löyty myös anturit.
Kiitokset Tapille.
Jousien metsästys jatkuu.Tanzanite Blue F83 Competition. San Remo green i4 M50.
ex-523i. Ex-540iA. ex-E91 330dA xDrive.ex-330Ci. ex-F11 M550D. ex-Z3M coupe. ex- E30 325 Cabrio.
Comment
-
Comment