Announcement

Collapse
No announcement yet.

uusi avain e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • haappi-s
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 109
    • Vaasa

uusi avain e39

apua tuntuisi tarvivan... hain tänään uuden avaimen autooni ja siinä on keskuslukituksen lukitus, avaus ja takaluukun avaus toiminnot. autoni on siis kyseisen korimallin touring ja luonnollisesti tilasin sen avaimen joku pari viikkoa sitten. no kun tänään sen sain sitten käteeni, niin keskuslukitus ei sitä noteerannut. ja vaikka sanoivat että katso autosi käyttäjän käsikirjasta, niin en saanut niillä ohjeilla pelittämään. neuvoja? niin joo 523i -98.
    Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

- Thomas Alva Edison 1847-1931
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Huomenta Vaasalandiaan!

Kato http://www.bmwtips.com/ ja sieltä Tips & Tricks ja otsikon General alla kohta 15 Key re-initialize tms. jos tolla sais alustettuu sen avaimen. Sorry olen kännissä, ei kykene tarkempaan...
    Last edited by KFZ-Koenig; 26-02-2005, 05:25.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• haappi-s
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 109
      • Vaasa

Kiitos!

Hiukan oli vajavaisesti käyttöohjeissa huitastu nuo ohjeet... Rauhallista krapula-aamua kiitollisena sinulle toivottaen.
      Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

- Thomas Alva Edison 1847-1931

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎