Autona -97 528i jossa lämpöakku lisävarusteena, onko tuolla merkitystä kun asentaa letkulämppärin ja mihin letkuun se olisi paras asentaa.
tuollaista oisin laittamassa.
Tästä on ollut useaan otteeseen keskustelua, ja ongelmiakin voi tulla. Haulla mm. tämmöistä. Eli vesi lämpiää nopeammin kuin lohko -> ohjauselektroniikka luulee koneen olevan lämpimämpi kuin onkaan -> ongelmia käynnistyksessä.
Linkkisi lämppärissä oli kyllä vesipumppu samassa, lieneekö se paremmin toimiva kuin pelkkä letkuun asennettava vastus.
540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
On varmaan monesta aiheesta ollut aikaisemmin juttua ja tuotakin selailin ja karkas vaan tuo juttu tuossaki noihin sisäpuhaltimen virityksiin ym... meni mielenkiinto sitten selata kaikki sivut läpi, mutta eipä siinä mitään minäpä luen sen nyt sitten läpi jos sieltä asennus paikka selviää ja apu näin löytyy.
On varmaan monesta aiheesta ollut aikaisemmin juttua ja tuotakin selailin ja karkas vaan tuo juttu tuossaki noihin sisäpuhaltimen virityksiin ym... meni mielenkiinto sitten selata kaikki sivut läpi, mutta eipä siinä mitään minäpä luen sen nyt sitten läpi jos sieltä asennus paikka selviää ja apu näin löytyy.
Kirjotteleppa sitten mihin lopputulokseen tulit.
Itsellä myös tuo lämmitin käynyt mielessä yhtenä vaihtoehtona.
Tästä on ollut useaan otteeseen keskustelua, ja ongelmiakin voi tulla. Haulla mm. tämmöistä. Eli vesi lämpiää nopeammin kuin lohko -> ohjauselektroniikka luulee koneen olevan lämpimämpi kuin onkaan -> ongelmia käynnistyksessä.
Linkkisi lämppärissä oli kyllä vesipumppu samassa, lieneekö se paremmin toimiva kuin pelkkä letkuun asennettava vastus.
Tuommoinen kiertovesipumpullinen toimii mainiosti. Jos ei toimisi ei webastollakaan mitään tekisi.
Sellaiset mitkä tulevat alavesiletkuun ilman pumppua tekevät tuota käynnistys ongelmaa.
Joo nuo alavesiletkuun tulevan ongelmat oli jo tiedossa, tuo lämpöakku tuolla jalkatilassa vaan alkoi mietityttään vaikuttako se veden kiertoon kun ei ole tällaista ennen vastaantullu vai onko venttiilit sinne suuntaan kiinni ja vesi kiertää normaalisti.
Sitten se oikea letku mihin tuon asentas tässä mallissa vai samanlailla kun ilman lämpöakkua?
Autona -97 528i jossa lämpöakku lisävarusteena, onko tuolla merkitystä kun asentaa letkulämppärin ja mihin letkuun se olisi paras asentaa.
tuollaista oisin laittamassa. http://www.mtt-trading.fi/cat/produc...ils.php?p=1341
Mites kun tämä malli näyttäisi olevan ilman panssari kaapelia niin mitähän vakuutusyhtiö sanoo jos auto palaa? Miten meinasit tuon sähkön kytkennän toteuttaa?
Mitäs kytkentöjä siinä tarvitaan muutaku kytkeä maajohto koriin ja virta tulee talon seinästä tai parkkipaikan tolpasta?
Jos itsellä olis tarve hankkia moottorin esilämmitin niin toi olis aika kova toi kirtovesipumpullinen letkujen väliin tuleva, varmaa paljon parempi kun esim. galix joka tulee moottorin kylkeen vesiropun tilalle ja alkaa ehkä vuoden parin päästä vuotamaan ja muutenki saa puoltoista tuntia pitää piuhaa kiinni ennenku moottori alkaa olla esilämmitetty.
Tuossa autoa tutkiessa huomasin että lämpövarain otettu pois käytöstä ja letkut yhdistetty oikean raitisilmasuodattimen alta, sisälokarin takaa löyty venttiilit ja kiertopumppu josta piuha irti, ajattelin että olisiko tuo hyvä paikka kokeilla miten lämmitin siellä toimii kun letkutkin valmiiksi pilkottu.
Comment