Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia tekniikan vaihdosta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timpp4
    Newbiemmer
    • Jul 2014
    • 11
    • Lappeenranta

    Kokemuksia tekniikan vaihdosta?

    Projektina olisi 523i touring -97, johon pitäis tehdä tekniikan vaihdos. Miten onnistuu vaihtaa vanoskoneesta tuplavanokseen? Onko kellään kokemusta?
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Kyllähän se periaatteessa onnistuu mutta samaan aikaan kun vaihtui koneet tuplavanoksiin, vaihtui myös kaikki auton muutkin sähköt -> sata kertaa helpompi ostaa auto jossa valmiina se tavoitekone :think
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10949
      • Joensuu

      #3
      Kuten peto2 sanoi, niin periaatteessa onnistuu, mutta käytännössä ei sitten järjen hiventäkään koko hommassa. Kaikki sähköt vaihtuu niin eipä tulisi mieleenkään lähteä moista tekemään.
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • timpp4
        Newbiemmer
        • Jul 2014
        • 11
        • Lappeenranta

        #4
        Selvä, kiitokset selvennyksestä. Ei tule ainakaan ryhdyttyä moiseen työläiseen hommaan.

        Comment

        • Havis
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1835
          • Kotona/Poissa

          #5
          Originally posted by timpp4 View Post
          Projektina olisi 523i touring -97, johon pitäis tehdä tekniikan vaihdos. Miten onnistuu vaihtaa vanoskoneesta tuplavanokseen? Onko kellään kokemusta?
          Mikä on syy moiseen pohdiskeluun? Kone kypsä, laatikko valmis tms? Noita single vanos koneitakin löytyy käyttökuntoisina varmaan ihan kohtuuhintaan josta voi koittaa kasata toimivaa kokonaisuutta.

          Vai onko kiinnostus tehdä toimivasta pelistä terävämpi? Siihen tuo vaihto ei tuone kovinkaan suurta parannusta, varsinkin työmäärä huomioon ottaen.
          "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

          E60 523iA -08

          Comment

          • timpp4
            Newbiemmer
            • Jul 2014
            • 11
            • Lappeenranta

            #6
            Kone on valmis ks. autosta. Kansi vuotanut ja ölyt mennyt nesteiden kanssa sekaisin, jonka seurauksena aiheuttanut jotakin moottorivauriota terävästä ja vikisevästä äänestä päätellen. Suuremmin en ole tutkaillut asiaa. Öljyt vaihdoin kyllä koittaakseen jos sivuääni katoaisi moisella, tuloksetta. Ja lähinnä sen vuoksi kyselin tuplavanoskoneen asennuksen hankaluuksia, kun tuollainen -98vm. moottori löytyisi lähes ilmaiseksi.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎