Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 M5 takalippa (hiilikuituhommia)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harossi
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 619
    • Haukipudas

e39 M5 takalippa (hiilikuituhommia)

Mistä löytyy edullisimmalla M5 takalippa? Autooni tulee hiilikuituinen M5 takapuskurin alaosa ja eteen jonkinlaiset splitterit samoin hiilikuiduidusta. Jostain löytyisi vielä tuo takalippa niin ottaisi muotin ja tekisin samalla senkin hiilikuidusta! Tietenkin jos jollain on sellainen irrallaan hyllyssä niin mielellään sitä lainaisin muotin teon ajaksi
    e39 M5
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

Buy & sell electronics, cars, clothes, collectibles & more on eBay, the world's online marketplace. Top brands, low prices & free shipping on many items.

tuolta löytyy
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

Onko sulla jo etupään splitterit ja/tai takapään fidfuuseri aihiot josta otat muotit, vai miten? Vai siis oletko tilaamassa jotain valmiita?
      Olen itsekkin tekemässä mm.ihan samat palikat hiilarista/kevlarista omaani kunhan nuo muut autoon tehtävät hommat saadaan ensin alta pois. Mallina/lähtökohtana aion käyttää leikeltyä Hamannin M5 puskimen alle ruuvattavaa siipeä, mutta hieman virtaviivaistan systeemiä. Tuohon M5 takapään tuplaulostuloille ei itsellä ole vielä 100% mielikuvaa mutta jotain kuitenkin...rosteria ja hiilaria.

Comment

• harossi
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 619
        • Haukipudas

Originally posted by Hemi
        Onko sulla jo etupään splitterit ja/tai takapään fidfuuseri aihiot josta otat muotit, vai miten? Vai siis oletko tilaamassa jotain valmiita?
        Olen itsekkin tekemässä mm.ihan samat palikat hiilarista/kevlarista omaani kunhan nuo muut autoon tehtävät hommat saadaan ensin alta pois. Mallina/lähtökohtana aion käyttää leikeltyä Hamannin M5 puskimen alle ruuvattavaa siipeä, mutta hieman virtaviivaistan systeemiä. Tuohon M5 takapään tuplaulostuloille ei itsellä ole vielä 100% mielikuvaa mutta jotain kuitenkin...rosteria ja hiilaria.
        Ostin M5 takapuskurin missä ei ollut pakoputkien kohdille tulevaa alaosaa. Olen siihen jo tehnyt hieman vakiosta poikkeavan alaosan ja pitää miettiä otanko siitä muotin vai tyydynkö päällystämään hiilikuitumatolla. Vielä on auki että tuleeko ulostulot molemmin puolin.. kun on vähän ahdasta toisella puolella. Etupäähän ei ole vielä varmaa visiota minkälaiset teen. Pienet valoluomet on jo aika valmiina. Auto menee luultavasti kokonaan keväällä/kesällä maalaukseen niin siihen mennessä pitäisi saada valmiiksi niin saisi hiilikuidun päälle samalla kiiltävän lakkapinnan.
        e39 M5

Comment

• Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

Tuossa olisi se takadiffuseriratkaisu pikuisen paranneltuna mitä itse olen ajatellut. Eli rosterinen taustaosa ja hiilarinen "peitelevy".http://www.advent.jp/html/photo/acs/e39_m5.html
          ja tuolla on se "etulipparatkaisu" mistä on hyvä lähteä: http://www.hamann-motorsport.de/pdf/...5%20E%2039.pdf
          Last edited by Hemi; 04-03-2005, 12:34.

Comment

• Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

...niin siitä takalipasta? Laita privaa jos vielä tarvitset uutta edullisemman orggis M5-lipan.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎