Onko kukaan laittanut autoonsa moista, ja huomaako eroa vakioon milläänlailla? Vastauksista etukäteen kiittäen...
530D -99 Tdi-powerbox???
Collapse
X
-
Originally posted by JarreOnko kukaan laittanut autoonsa moista, ja huomaako eroa vakioon milläänlailla? Vastauksista etukäteen kiittäen...
-
Originally posted by JarreOnko kukaan laittanut autoonsa moista, ja huomaako eroa vakioon milläänlailla? Vastauksista etukäteen kiittäen...
Auto oli 330 Bemu
Comment
-
Oliko siis vakiona 184hv/390Nm?
Kestääkö loota ja vakiokytkin tuon väännön? Eikö sitä rajoitettu mitenkään? Tosiaan, paljonko maksoi ja kuka teki?
Taitaa olla 330d mun seuraava auto...
Johan tuontehoiseen E46:een kehtais laittaa M3:n takapuskurin ja putket...BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
Originally posted by JarreJoo, eli psi-powerbox tuo näköjää 28 konia lisää ja maksaa 700-830 erkkiä.
Kuulemma kannattaa vaihtaa vapaavirtaussuodatin, ahistaa alkuperänen kuulemma liikaa...?
Jaa-a, luulenpa vapaavirtausuodattimen vaihdon olevan turhaa puuhaa.
Comment
-
260 ei ihan onnistu vakiosuuttimilla mutta 250 onnistuu. Tällöin tosin savu on jo näkyvää. 230 onnistuu vielä ilman näkyvää savutusta.
Väännössä yleinen lisäys on ollut 500 Nm:iin ja Karala tiesi kertoa että 600 Nm se ei kestä tomaatin puolesta (yhdellä asiakkaalla kolmas loota menossa). Manuaalissa antautuu kaksoismassavauhtipyörä. Kesto on tietenkin käytöstä kiinni, mutta tarvitaanko sitä tehoa jos sitä ei sitten oikeasti käytetä---
Comment
-
Saako pelkällä lastutuksellä myös 330D:n 184hv:sta tuon n.250hv? Vai saako tuon vain siitä 218hv mallista 530D:ssä? Onko noilla muuta eroa kuin softaero?
Onko 330D:stä mitään 218hv mallia? Ihan kuin olisin kuullut jostain 330CD mallista.BMW F15 X5 M50d -14
Comment
Comment