Olisi kysymys elikä katsastus mies antoi paperit jossa hän sanoi että nastarenkaiden nasta ero liian suuri, joku 25%. Mietin kuin huomenna pitäisi mennä jälkikatsastukseen niin saako nastareinkaille jossa lukee M+S ajaa jos revin nastat irti? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymys nastarenkaista !M+S
Collapse
X
-
Saat ajaa vaikka repii kaikki irti. Kunhan on pintaa vähintään 3mmLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Ja jollet jo kaikkia nastoja kerennyt repimään irti niin ei tarvi tosiaan kaikkia repiä. Kunhan parhaista vähennät 25% nastoista että kaikissa on saman verran niin on täysin laillinen.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
laki on laki, eri juttu että kiinostaako ketään laskea.. katkennutta nastaakaan ei lasketa nastaksi talvirenkaissa mutta kesärenkaissa se taas lasketaan nastaksi..
silmämääräisesti nuo katsotaan...Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posttossa kohtaa sillä ei enää liene merkitystä kun kumit on jo muutenkin bakeliittia... Vanhat ja kovettuneet renkaat on kyllä karmaisevan pelottavat ajaa.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View Post17 vuotta vanhat hakka 1:set oli ihan ok lumella, mutta oikeasti liukkailla keleillä suhteellisen kelvottomat. Silti ikään nähden ihmeen hyvin niillä pärjäsi ja tuskin ne saksankitkoja huonommat oli. Noilla kyseisillä renkailla olen aiemmin ajanut melko paljonkin, mutta auto tosin oli pienehkö.
Toi nastojen laskeminen leimakonttorilla kuulostaa yhtä hienoilta hommilta kun jarrukilvistä nipottaminen. Laki sanoo mutta asemilla on eroja
Comment
-
Comment