Moi. Autonani e39 vm 96. Kyselenpä tässä sellaista, että miten voi koodata lasinnostimet vasemmalta puolelta molemmat lasit toimimaan siten, että kun painasee ylös-nappia niin lasit nousisivat kokonaan ylös. Nyt saa koko ajan painaa, että saan kiinni lasit. Vika ilmeni sen jälkeen, kun olin vaihtanut sivupeilin kuskin puolelle. Netistä muualtakaan en ole ohjetta löytänyt :think . Alas lasit laskevat niinkuin pitääkin eli yhdellä painaisulla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 vasemman puolen lasihissien koodaus?
Collapse
X
-
Originally posted by PeteV8 View PostMoi. Autonani e39 vm 96. Kyselenpä tässä sellaista, että miten voi koodata lasinnostimet vasemmalta puolelta molemmat lasit toimimaan siten, että kun painasee ylös-nappia niin lasit nousisivat kokonaan ylös. Nyt saa koko ajan painaa, että saan kiinni lasit. Vika ilmeni sen jälkeen, kun olin vaihtanut sivupeilin kuskin puolelle. Netistä muualtakaan en ole ohjetta löytänyt :think . Alas lasit laskevat niinkuin pitääkin eli yhdellä painaisulla.BMW driver and owner since 2000.
-
-
Originally posted by PeteV8 View PostMoi. Autonani e39 vm 96. Kyselenpä tässä sellaista, että miten voi koodata lasinnostimet vasemmalta puolelta molemmat lasit toimimaan siten, että kun painasee ylös-nappia niin lasit nousisivat kokonaan ylös. Nyt saa koko ajan painaa, että saan kiinni lasit. Vika ilmeni sen jälkeen, kun olin vaihtanut sivupeilin kuskin puolelle. Netistä muualtakaan en ole ohjetta löytänyt :think . Alas lasit laskevat niinkuin pitääkin eli yhdellä painaisulla.
Saattaa olla kyllä ihan huuhaata mutta ei paljon maksa koittaa
Comment
-
-
Kiitoksia. Epäilen nyt tuota sormienpuristusanturia, vaan ihmetyttää että miksi myös takavasemman lasi käyttäytyy samalla tavalla virheellisesti kuin etuovenkin? Onkohan ne yhteyksissä toisiinsa jotenkin? Jotenkin vain epäilen, että kaikissa ovissa on oma anturinsa, ja yhden vian ei pitäisi vaikuttaa muihin. No reilun viikon päästä se selviää, nääs joku oli rutannut kuskinoveni lommoille, ja koko ovi menee vaihtoon...Exät: Datsun 100a -72
Datsun Finn -73
Ford Granada 3.0 gxl -74
Ford Scorpio 2.9 ghia -89
Opel Omega -92
Opel Omega cd -97
Bmw e34 525 -89
Ford scorpio stw -92
Bmw e34 525 -90
Bmw e36 325 -94 m3look coupe
Bmw e39 528 -96
Nyt: Bmw e39-98 540i 6-gang
Comment