Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nokia 3110 ja alkuperäinen HF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lepolasse
    Newbiemmer
    • Oct 2014
    • 5
    • Toholampi

Nokia 3110 ja alkuperäinen HF

Moi,
    sain kuningasajatuksen et laitan oman 530d -00 alkuperäiseen setuppiin ja sain hommattua toimivan 3110:n.. Käsinojassa siis alkuperäinen tehtaan luuripaikka kaapelilla juuri tuolle kyseiselle Nokialle. Jouduin useampaan kertaan olemaan yhteyksissä Soneraan, jotta sain oikeanlaisen SIM-kortin, joka suostuu toimimaan noin vanhassa luurissa. Lähettivät vuoden 2001 Sim-kortin ja toimii täydellisesti.. Ongelma on vain kun en onnistu saamaan puhelua toimimaan kaiuttimien kautta. Mikki katossa ilmeisesti toimii ok, koska puhe kuuluu soittajalle.. Mutta itse en kuule puhelua kuin luurin kautta.. Pitänee vielä irroitella tuo keskinoja ja puhdistella liittimet johdosta.. Muuten lukee kortin tiedot yms. hyvin ja soittaminen tietokoneelta onnistuu.. Mulla siis tuo isompi navinäyttö (onko se nyt 4:3).
    Etsiskelin juttua aiemmista viesteistä, mut en oikeen löytäny vinkkiä missä tuo ongelma mahtaa olla. Jos jollakulla löytyypi vinkkiä asiaan, otetaan mielellään vastaan :think
    530dA Touring ´00
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

Onhan sinulla orginaalit kaiuttimet?

Ainakin alkuperäisissä vanhemmissa on tuplat liitännät joista toisia puhelin ohjaa.

Comment

• Lepolasse
      Newbiemmer
      • Oct 2014
      • 5
      • Toholampi

Juu, kyllä pitäisi olla ihan originaalit.. Tämä yksilö on ollut Saksassa huoltoautona, jonka edellinen omistaja sieltä tuotti Suomeen. Itse siis kolmas omistaja. Edellinen ei ollut muuta tehnyt kuin huoltanut eli ei mitään muutoksia tehnyt.. Tuossa onkin hauskoja erikoisuuksia, esim. kuskin ovessa on teline kattovilkulle yms. Sellainen olisikin jostain saatava paikoilleen Vieläku vetäisi joskus huoltoautoteippaukset uudestaan niin olispa makia

Mutta joo, pitää tarkistaa vielä tuo kaiutinpuoli varmuudeksi..
      530dA Touring ´00

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎