e39 käyntihäiriö

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kylläbemu
    replied
    Originally posted by Yvyvffyvig View Post

    Puolat ja tulpanhatut ovat ikään kuin 'samassa osassa' ja kaikki ovat uusia. Mitään ilmavuotoja ei kyllä spesialistilla löydetty.
    Moi!

    Selviskö tää ikinä? Mulla tekee nyt samaa..

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Originally posted by herja View Post
    Tulppien hatutko on uudet koska niistä ei ole mitään mainintaa ketjussa?
    Puolat ja tulpanhatut ovat ikään kuin 'samassa osassa' ja kaikki ovat uusia. Mitään ilmavuotoja ei kyllä spesialistilla löydetty.

    Leave a comment:


  • herja
    replied
    Tulppien hatutko on uudet koska niistä ei ole mitään mainintaa ketjussa?

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Yvyvffyvig View Post
    Nostelisin tätä topicia vielä jos jollakulla sattuisi olemaan jotakin apua tarjota viekä ko. ongelman ratkaisuksi, sillä vika on edelleen selvittämätön On kokeiltu siis nyt myös vanoksen piuhat ottaa irti jos vikaa ei silloin tulisi mutta ei silläkään ollut valitettavasti mitään vaikutusta...
    Siis tämä on 100% varmuudella imuvuoto...edelleenkin, joten miksi tehdä mitään muuta kuin hakea ja korjata se???

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Nostelisin tätä topicia vielä jos jollakulla sattuisi olemaan jotakin apua tarjota viekä ko. ongelman ratkaisuksi, sillä vika on edelleen selvittämätön On kokeiltu siis nyt myös vanoksen piuhat ottaa irti jos vikaa ei silloin tulisi mutta ei silläkään ollut valitettavasti mitään vaikutusta...

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Tuli vaan mieleen että pystyisiköhän tuota Vanos -juttua testaamaan että vuotaako vanoksen tiiviste, siten että ottaisi johdon&solenoidin irti jolloin jos kone kävisi ilman vanosta normaalisti niin silloin varmaankin olisi siinä sitten vika? :think

    Leave a comment:


  • creative 22
    replied
    Originally posted by Yvyvffyvig View Post
    Terve taas! Nyt on autossa sitten uusi bensansuodatin, mutta itse vikaan sillä ei kyllä ollut ei sitten minkään valtakunnan merkitystä...
    Minäkin aikoinaan tuon kokeilin ja samoin suuttimienkin vaihtoa ilman mitään vaikutusta...itsellä siis tuo samainen vika jäi selvittämättä.Nykyisessä samalla m54b25 moottorilla olevassa touringissa tätä vikaa (onneksi) ei ole ilmennyt.

    Edit:samoilta sylintereiltä oli misfiret mullakin..ja uutta tarvikemaffiakin kokeiltiin sekä toisesta kunnolla toimivasta autosta lainattua käytettyä...
    Last edited by creative 22; 12-05-2015, 21:10.

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Terve taas! Nyt on autossa sitten uusi bensansuodatin, mutta itse vikaan sillä ei kyllä ollut ei sitten minkään valtakunnan merkitystä...

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Mites suuttimet? Oletko kokeillut jotain puhdistus ainetta, tai ultraa? Tietenkin voisit kokeilla vaihtaa suuttimien paikkaa ja katsoa siirtyykö misfiret toisiin sylintereihin?
    En ole irti ottanut mutta kannattaa tää ketju lukaista läpi niin tietää mitä kaikke on kokeiltu Forten ainetta suuttimille siis käytetty tankissa, ei vaikutusta.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Yvyvffyvig View Post
    Tutinan perusteella ainakin käy vajaalla ainakin pienen hetken ja kolmoselta sekä kutoselta antaa misfireä. Uskon että MAF toimii kyllä, johdon ottaminen irti ei vaikuta mitenkään mihinkään.
    Mites suuttimet? Oletko kokeillut jotain puhdistus ainetta, tai ultraa? Tietenkin voisit kokeilla vaihtaa suuttimien paikkaa ja katsoa siirtyykö misfiret toisiin sylintereihin?

    Leave a comment:


  • Yvyvffyvig
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Käykös se autosi vielä vajailla, kun vika on päällä?
    Tutinan perusteella käy vajaalla ainakin pienen hetken ja kolmoselta sekä kutoselta antaa misfireä. Uskon että MAF toimii kyllä, johdon ottaminen irti ei vaikuta mitenkään mihinkään. Toki tuon polttoainesuodattimenkin voisin tosiaan vaihtaa.
    Last edited by Yvyvffyvig; 05-05-2015, 23:05.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by jones\\ View Post
    Samanlainen vika oli kerran kaverin autossa.Piti olla toimiva maf,vaan kun moottori lämpes niin misfireä pukkas yms koodia ja kävi miten sattuu.Koita ilman maffin johtoa,jos pelaa paremmin niin ORKKIS maffin ostoon.
    Myös minäkin voisin tuota veikkailla, vaikka live-tietojen mukaan olisi kunnossa? Tässä tapauksessa pitäisi saada lainaan ehjä varmasti toimiva maffi koe-käyttöön, niin saisi suljettua tämänkin vaihtoehdon.

    Leave a comment:


  • jones\\
    replied
    Samanlainen vika oli kerran kaverin autossa.Piti olla toimiva maf,vaan kun moottori lämpes niin misfireä pukkas yms koodia ja kävi miten sattuu.Koita ilman maffin johtoa,jos pelaa paremmin niin ORKKIS maffin ostoon.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Yvyvffyvig View Post
    Jos jollakulla saattaisi vielä olla jokin ehdotus vian suhteen, niin avunannot ovat edelleen erittäin tervetulleita, sillä vikaa ei vieläkään ole paikallistettu...
    Käykös se autosi vielä vajailla, kun vika on päällä?

    Leave a comment:


  • S.P.R
    replied
    Originally posted by timant View Post
    Lukemani perusteella melkein kaikki muut vastaavaa ongelmaa aiheuttavat viat on jo tutkittu.. käsittääkseni bensansuodatin kohtuu "edullinen ja helppo" vaihtaa, nostajien kunto voisi selvitä puristusmittauksella tai kokeilla jotain nostajien huoltoainetta?

    tuossakin topikissa http://www.btcf.fi/forum/showthread....eative&page=10 löytyy pohdintaa

    ja tuossa vielä nostajien tarkistuksesta http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...56&postcount=6
    Kannattaa vaihtaa se bensansuodatinkin samaan konkurssiin. Siinä on kuitenkin se paineensäädin samassa ja vaihtoväli muistaakseni 100tkm.

    Leave a comment:

Working...
X