Originally posted by Hezman
View Post
e39 540 vs.530d
Collapse
X
-
'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
-
-
530d 365tkm uusi turbo, ei hajonnut mutta alkoi olla huollon tarpeessa.
Ja se "surullisen kuuluisa" GM aski alkoi oireilemaan täällä 370tkm kohtaa, että miten v*tussa se on surullisen kuuluisa versus 100tkm porsivat DSG lootat tai 200tkm porsivat tiptronicit? En ole ajanut kuin mummo, toki en lippis vinossa jullita kumiakaan kylillä. Ja on tullu hinattua jotain romuakin auton perässä että mun kirjoissa ihan kiitettävä suoritus askilta tollaselle melkein 1900 kiloa painavalle lotjalle. Näistäkin vimoset 100tkm softattuna.Last edited by Macke; 14-05-2015, 20:23.
Comment
-
-
360tkm ku ite vaihdoin turbon eikä ollut edes rikki vielä ja alkuperäinen oli.ensimmäinen Diesel itellä ja olen ollut todella tyytyväinen.autossa oli jo softa valmiiksi 240/520nm mutta nälkä rupes kasvamaan syödessä...nyt siitä pitäis aj techille lähtä se 300hv penkittään jos vanha rail pumppu jaksaa tupaöljyä tarpeeksi työntää suuttimilleE60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by Macke View Post530d 365tkm uusi turbo, ei hajonnut mutta alkoi olla huollon tarpeessa.
Ja se "surullisen kuuluisa" GM aski alkoi oireilemaan täällä 370tkm kohtaa, että miten v*tussa se on surullisen kuuluisa versus 100tkm porsivat DSG lootat tai 200tkm porsivat tiptronicit? En ole ajanut kuin mummo, toki en lippis vinossa jullita kumiakaan kylillä. Ja on tullu hinattua jotain romuakin auton perässä että mun kirjoissa ihan kiitettävä suoritus askilta tollaselle melkein 1900 kiloa painavalle lotjalle. Näistäkin vimoset 100tkm softattuna.Mittaristoja kun noista korjailee, niin hyvin useassa on muistipiiriä ropellettu. Nykyisillä ruuvausvermeillä ei tosin jää sitäkään jälkeä.
Topikin kyssäriin molemmat omistaneina, kyllä 540 vaan on mukavampiMoottorin ja tomaatin kombinaatio aivan eri planeetalta bensassa, manuaali ei ole edes vaihtoehto itselle. Siinä kohtaa kun dieseli ulvoo jo ylikierroksilla, bensassa vasta lysti alkaa
Comment
-
Comment