e39 540 vs.530d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jii_Koo
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2013
    • 785
    • Jkl

    #31
    Originally posted by Hezman View Post
    525D, 320 tkm turboa ei uusittu.
    530D, 360 tkm turboa ei uusittu.

    Suomi pelejä molemmat
    Saksasta tuotu 530d, 340tkm puhaltanut puhallin, eikä mitään tarvetta uusia vielä.
    '00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project

    Comment

    • Macke
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 1134
      • Porvoo

      #32
      530d 365tkm uusi turbo, ei hajonnut mutta alkoi olla huollon tarpeessa.

      Ja se "surullisen kuuluisa" GM aski alkoi oireilemaan täällä 370tkm kohtaa, että miten v*tussa se on surullisen kuuluisa versus 100tkm porsivat DSG lootat tai 200tkm porsivat tiptronicit? En ole ajanut kuin mummo, toki en lippis vinossa jullita kumiakaan kylillä. Ja on tullu hinattua jotain romuakin auton perässä että mun kirjoissa ihan kiitettävä suoritus askilta tollaselle melkein 1900 kiloa painavalle lotjalle. Näistäkin vimoset 100tkm softattuna.
      Last edited by Macke; 14-05-2015, 20:23.

      Comment

      • lurkki3
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 657
        • ylivieska

        #33
        360tkm ku ite vaihdoin turbon eikä ollut edes rikki vielä ja alkuperäinen oli.ensimmäinen Diesel itellä ja olen ollut todella tyytyväinen.autossa oli jo softa valmiiksi 240/520nm mutta nälkä rupes kasvamaan syödessä...nyt siitä pitäis aj techille lähtä se 300hv penkittään jos vanha rail pumppu jaksaa tupaöljyä tarpeeksi työntää suuttimille
        E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
        Bagged e32
        Ex E61 525d m-sport -06
        Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
        Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä

        Comment

        • cba
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 3464
          • Ylivieska

          #34
          Originally posted by Macke View Post
          530d 365tkm uusi turbo, ei hajonnut mutta alkoi olla huollon tarpeessa.

          Ja se "surullisen kuuluisa" GM aski alkoi oireilemaan täällä 370tkm kohtaa, että miten v*tussa se on surullisen kuuluisa versus 100tkm porsivat DSG lootat tai 200tkm porsivat tiptronicit? En ole ajanut kuin mummo, toki en lippis vinossa jullita kumiakaan kylillä. Ja on tullu hinattua jotain romuakin auton perässä että mun kirjoissa ihan kiitettävä suoritus askilta tollaselle melkein 1900 kiloa painavalle lotjalle. Näistäkin vimoset 100tkm softattuna.
          Saksantuontivehkeistä on ruuvattu pari satatonnista pois, niin sitten ne leviää täällä kaikki Mittaristoja kun noista korjailee, niin hyvin useassa on muistipiiriä ropellettu. Nykyisillä ruuvausvermeillä ei tosin jää sitäkään jälkeä.

          Topikin kyssäriin molemmat omistaneina, kyllä 540 vaan on mukavampi Moottorin ja tomaatin kombinaatio aivan eri planeetalta bensassa, manuaali ei ole edes vaihtoehto itselle. Siinä kohtaa kun dieseli ulvoo jo ylikierroksilla, bensassa vasta lysti alkaa

          Comment

          Working...
          X