Eli kyseinen menopeli sammuu aina kovemmin kiihdyttäessä. Vika ilmaantui korkeapainepumpun vaihdon jälkeen ja tämä vika on hieman lieventynyt kilometrien myötä, heti pumpun vaihdon jälkeen sammui pienestäkin kaasun hipaisusta mutta nykyään saattaa kestää jopa hetkellisesti kiihdyttää täyskaasulla.
Sammuminen tapahtuu aina 2500-4500 kierroksen välillä, riippuen siitä kuinka nopeasti kaasua painaa. Antaa vikakoodia liian suuresta railpaineesta pyörimisnopeuteen nähden. Alkaa itseltä hieman jo loppua mielenkiinto vian selvittelyyn. Viimeaikoina vaihdettuja osia tai tutkittuja asioita on:
-Suuttimien paluuvuodot mitattu ja ne ovat OK
-Korkeapainepumppu hajonnut ja vaihdettu käytettyyn
-Railpaineensäätöventtiili vaihdettu uuteen
-Railpaineanturi vaihdettu käytettyyn
-Suuttimien korjausarvot luettu OK
-Railpaineanturin liitin vaihdettu
Kaikki apu on tarpeen :think.
Itseltäni löytyy Inpa ja DIS jos näistä on apua.
Sammuminen tapahtuu aina 2500-4500 kierroksen välillä, riippuen siitä kuinka nopeasti kaasua painaa. Antaa vikakoodia liian suuresta railpaineesta pyörimisnopeuteen nähden. Alkaa itseltä hieman jo loppua mielenkiinto vian selvittelyyn. Viimeaikoina vaihdettuja osia tai tutkittuja asioita on:
-Suuttimien paluuvuodot mitattu ja ne ovat OK
-Korkeapainepumppu hajonnut ja vaihdettu käytettyyn
-Railpaineensäätöventtiili vaihdettu uuteen
-Railpaineanturi vaihdettu käytettyyn
-Suuttimien korjausarvot luettu OK
-Railpaineanturin liitin vaihdettu
Kaikki apu on tarpeen :think.
Itseltäni löytyy Inpa ja DIS jos näistä on apua.
Comment