anteeksi:confusedEn löytänyt kyseistä vikaa täältä etsimällä joten tein uuden postauksen.Elikkä otsikon mukainen kampe ruvennut oireilemaan seuraavasti: tietyillä kierroksilla alkaa rötäämään niin kuin ei kävisi kaikilla, tulpat vaihdettu niissä ei mitään erikoista samoten olen vaihtanut uudet imuputket kun olivat aika huonot. Vika on toisinaan pois pitkäänkin ja olen myös laittanut merkille kun auton ajaa kunnolla lämpimäksi vika päällä niin vika poistuu taas jonkun ajan päästä seisottuaan (30min) mittaristossa palaa moottorivikavalo ja luistoneston valo kun vika päällä. Inpassa käytetty ja kertoi kaasupolkimen tunnistin vikaa. Alkaa kohta huumori loppua, mielelläni otan vinkkejä viisaammilta vastaan Kiitos ja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mystinen käyntihäiriö M52B23TU
Collapse
X
-
Näissä on ollut sähkömekaanisen kaasuläpän kanssa ongelmaa sekä itse kaasuläpässä ja ilmeisesti myöskin johtosarjassa. Vaihoin kaverille m52b28tu tuon kaasuläpän ja asia korjaantui. Adaptaatiot pitäs sen jälkeen nollata ja kaasuläpälle opettaa rajat (muistaakseni).Last edited by Jakuza; 14-05-2015, 21:44.
-
-
Originally posted by weske View PostOnkohan M52B28 sama kaasuläppäkotelo kuin B23? ois tiedossa kohtuu hintaan kyseinen kotelo niin ei turhaan tulisi ostettua...
B28 - B20 käyttää samaa läppäkoteloaLast edited by Muurahainen; 15-05-2015, 21:06.
Comment
-
-
Originally posted by weske View PostOnko muuten kuinka veemäinen vaihtaa tuo kaasuläppäkotelo. Vaihto-osa ois jo hommattuna.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment