Originally posted by kuopioguy
View Post
Nokkakaselitunnistin/vanos/kampiakselitunnistin
Collapse
X
-
Vikakoodi on numerosarja jonka joko koodinlukija tai käyttäjä tulkitsee. Halpislukijat näyttävät vain vikakoodin sellaisenaan ja em. koodiin voi luottaa, tulkittujen kanssa on niin ja näin.Originally posted by HTK12 View PostEihän sellaisilla vikakoodinlukulaitteilla tee mitään, joihin ei voi luottaa. Toimivan ja luotettavan saa kuitenkin jo muutomalla kympillä, niin miksi ei sellaista hankkisi.
Ja nimenomaan M52:n tapauksessa kampianturiviat on erityisen helppo väärintulkita nokka-anturiviaksi, varsinainen vikakoodi on sama edeltävät taulukkokoodit eroavat.Last edited by naukkis; 11-06-2015, 17:00.
Comment
-
Hankkii vaikka INPA:n niin ei tarvitse tulkita mitään, vaan ohjelma kertoo suoraan mistä se vikakoodi on. Silloin tietää 100% varmuudelta miltä anturilta vikakoodi tulee. Vika voi toki olla vaikka johdotuksessa, mutta eipähän tarvitse arpoa mikä vikakoodi. Näin myös M52 tapauksessa.Originally posted by naukkis View PostVikakoodi on numerosarja jonka joko koodinlukija tai käyttäjä tulkitsee. Halpislukijat näyttävät vain vikakoodin sellaisenaan ja em. koodiin voi luottaa, tulkittujen kanssa on niin ja näin.
Ja nimenomaan M52:n tapauksessa kampianturiviat on erityisen helppo väärintulkita nokka-anturiviaksi, varsinainen vikakoodi on sama edeltävät taulukkokoodit eroavat.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment