Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nokkakaselitunnistin/vanos/kampiakselitunnistin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • naukkis
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1222
    • Jyväskylä

    #16
    Originally posted by kuopioguy View Post
    jooh, selvittelinpä tässä taas kaikenlaisia juttuja, tutulla sama ongelma vaihtoi tunnistimen ja silti antaa välillä vikakoodia sille ja osti alkuperäisenä, sammuili kuulema ennen sitä ja välillä oli vedot ihan kadoksissa nyt kuitenki kaikki ihan hyvin antaa vaan sille koodia, eli en usko nyt kuitenkaan että siinä mitään vikaa on vaikka antaakin vikakoodia.
    No ei se anna vikakoodia jos on kunnossa. Toista 5V anturia on ihan turha vaihtaa kun ei se ongelmaa poista jos ongelma on käyttöjännitteessä. Tosin alkuperäisenä tai KL-varaosilta ei pitäisi 5V anturia edes myydä em. koneisiin.

    Comment

    • naukkis
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 1222
      • Jyväskylä

      #17
      Originally posted by HTK12 View Post
      Eihän sellaisilla vikakoodinlukulaitteilla tee mitään, joihin ei voi luottaa. Toimivan ja luotettavan saa kuitenkin jo muutomalla kympillä, niin miksi ei sellaista hankkisi.
      Vikakoodi on numerosarja jonka joko koodinlukija tai käyttäjä tulkitsee. Halpislukijat näyttävät vain vikakoodin sellaisenaan ja em. koodiin voi luottaa, tulkittujen kanssa on niin ja näin.

      Ja nimenomaan M52:n tapauksessa kampianturiviat on erityisen helppo väärintulkita nokka-anturiviaksi, varsinainen vikakoodi on sama edeltävät taulukkokoodit eroavat.
      Last edited by naukkis; 11-06-2015, 17:00.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        #18
        Originally posted by naukkis View Post
        Vikakoodi on numerosarja jonka joko koodinlukija tai käyttäjä tulkitsee. Halpislukijat näyttävät vain vikakoodin sellaisenaan ja em. koodiin voi luottaa, tulkittujen kanssa on niin ja näin.

        Ja nimenomaan M52:n tapauksessa kampianturiviat on erityisen helppo väärintulkita nokka-anturiviaksi, varsinainen vikakoodi on sama edeltävät taulukkokoodit eroavat.
        Hankkii vaikka INPA:n niin ei tarvitse tulkita mitään, vaan ohjelma kertoo suoraan mistä se vikakoodi on. Silloin tietää 100% varmuudelta miltä anturilta vikakoodi tulee. Vika voi toki olla vaikka johdotuksessa, mutta eipähän tarvitse arpoa mikä vikakoodi. Näin myös M52 tapauksessa.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎