Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ja etuvalorungot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr. Z
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 943
    • Manse

    e39 ja etuvalorungot?

    Eli onko e39:ssä vm. 1996-2000 malleissa samat valorungot huolimatta siitä että onko autossa halogen- vaiko xenonvalot?
    E38 740ia
    E39 530 dAT
    ex. E34 520i sedan
    ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
    ex. E36 325i sedan
    ex. E36 328i touring
    ex. E36 318 iS qp
    ex. E36 325i qp -R.I.P-
    ex. E21 320i sedan
    ex. E30 318i sedan
    ex. E3 2500 sedan
  • Mr. Z
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 943
    • Manse

    #2
    Originally posted by Mr. Z
    Eli onko e39:ssä vm. 1996-2000 malleissa samat valorungot huolimatta siitä että onko autossa halogen- vaiko xenonvalot?
    Itse itselleni vastaan, eli ilmeisesti eivät käy? Soittelin kl-varaosaan ja siellä oli myynnissä xenon valoille omat valorungot..
    Mitähän eroa niissä on?

    Onko kellään antaa asiaan faktatietoa, esim. Hemillä?
    E38 740ia
    E39 530 dAT
    ex. E34 520i sedan
    ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
    ex. E36 325i sedan
    ex. E36 328i touring
    ex. E36 318 iS qp
    ex. E36 325i qp -R.I.P-
    ex. E21 320i sedan
    ex. E30 318i sedan
    ex. E3 2500 sedan

    Comment

    • hannuk
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 2136
      • Capital

      #3
      Valorungot ei ole samat, mutta samat ulkokuoret käy molempiin.
      - BMW x5 f15 m50d "navetta"
      - Porsche Cayenne S
      - Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
      - plus pari muuta

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Se on noin kuten hannuk totesi.

        Comment

        • Mr. Z
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2003
          • 943
          • Manse

          #5
          Originally posted by Hemi
          Se on noin kuten hannuk totesi.
          Elikkä lähteekö se lasi vilkkuineen siitä sitten irti vai?
          E38 740ia
          E39 530 dAT
          ex. E34 520i sedan
          ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
          ex. E36 325i sedan
          ex. E36 328i touring
          ex. E36 318 iS qp
          ex. E36 325i qp -R.I.P-
          ex. E21 320i sedan
          ex. E30 318i sedan
          ex. E3 2500 sedan

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Originally posted by Mr. Z
            Elikkä lähteekö se lasi vilkkuineen siitä sitten irti vai?
            Muistaakseni jartsa kertoi jossain topicissa aikanaan, että näissä E39:n valoissa olis faceliftissä ja vanhassa mallissa eroa sen suhteen miten noi lasit niissä pohjissa on kiinni (oliskohan ollu faceliftissä liimaa välissä???). Kummat noi sun valot on?

            Ite irrotin ei-faceliftistä ne lasit ihan vaan niitä klipsejä raottamalla ja lähti lasit/vilkut irti.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              Siis 96-00 umpioista lähtee lasi vilkkuineen ihan "klipsut" aukaisemalla.
              01-uudemmat ns.faselift umpiot ovat koottu liimaamalla ja näihin ei käsittääkseni ole myytävänä pelkkiä irtolasi/vilkkuyhdistelmiä. Näistäkin toki saa lasin irti kuumailmapuhallinta hyväksikäyttäen.

              Comment

              • KFZ-Koenig
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2900

                #8
                Originally posted by Hemi
                Siis 96-00 umpioista lähtee lasi vilkkuineen ihan "klipsut" aukaisemalla.
                01-uudemmat ns.faselift umpiot ovat koottu liimaamalla ja näihin ei käsittääkseni ole myytävänä pelkkiä irtolasi/vilkkuyhdistelmiä. Näistäkin toki saa lasin irti kuumailmapuhallinta hyväksikäyttäen.
                Onkos sulla Hemi tietoa kuinka helposti se kirkas muovi rupee sulaa / kärsii, jos kuumailmapuhallinta käyttää? Pitäis purkaa E65-valot ja mieluusti vielä ehjänä...
                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎