Eli facelift mallin takalamppujen polttimon vaihto vähän hämmentää. Näyttäisi olevan kiinteästi takavalossa kiinni, eli kysessä siin korin puoleinen takavalo (ei kontin) ja se keskimmäinen polttimo joka valaisee "viivat". Näyttäisi pystyvän kääntämään 90 astetta, mutta pitäisi irroittaa sisäkautta ja valo on ilmeisesti liimattu kasaan.. onko näin? ja polttimon tyyppi kanssa vähä ihmetyttää :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-01 e39 farkun takalampun polttimon vaihto?
Collapse
X
-
Originally posted by Tomson View PostEli facelift mallin takalamppujen polttimon vaihto vähän hämmentää. Näyttäisi olevan kiinteästi takavalossa kiinni, eli kysessä siin korin puoleinen takavalo (ei kontin) ja se keskimmäinen polttimo joka valaisee "viivat". Näyttäisi pystyvän kääntämään 90 astetta, mutta pitäisi irroittaa sisäkautta ja valo on ilmeisesti liimattu kasaan.. onko näin? ja polttimon tyyppi kanssa vähä ihmetyttää :think
Laita PM, jos koko lyhty kiinnostaa.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Originally posted by Tomson View PostEli facelift mallin takalamppujen polttimon vaihto vähän hämmentää. Näyttäisi olevan kiinteästi takavalossa kiinni, eli kysessä siin korin puoleinen takavalo (ei kontin) ja se keskimmäinen polttimo joka valaisee "viivat". Näyttäisi pystyvän kääntämään 90 astetta, mutta pitäisi irroittaa sisäkautta ja valo on ilmeisesti liimattu kasaan.. onko näin? ja polttimon tyyppi kanssa vähä ihmetyttää :thinkBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostTämän linkin takaa löytyy ohjeita korjaamiseen http://www.geocities.ws/cosworthi/celis.htm Tuossa jutussa käsitellään luukussa olevaa valoa, mutta periaate on sama ulommallakin valolla. Muutaman noita olen korjannut ja yhteenkään ei ole tarvinnut osia ostaa. Kaikki ovat korjaantuneet juotokset uusimalla.
Edit: jatketaanpa vielä sen verran, että samantyylinen ongelma on myös vasemmassa lampussa kontin puolella. Tosin se palaa suhtkoht normaalisti kun luukku on kiinni, mutta sammuu kun nostaa konttia tietystä kulmasta ylöspäin.. ilmeisesti kosteushäiriötä valon piirilevyssä kun pinnalisesti kaikki näytti olevan kumminkin kunnossa.Last edited by Tomson; 26-09-2015, 21:22.
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostKiitos ja kumarrus Pitää vain tuo piirilevyn paikka bongata ennenkuin lähtee tarkemmin availemaan lamppuja.. ei taida edes uuniin laittaminen siis aukaista tuota lampun saumaa muovin ja kotelon välistä.. onpas taas suunniteltu
Edit: jatketaanpa vielä sen verran, että samantyylinen ongelma on myös vasemmassa lampussa kontin puolella. Tosin se palaa suhtkoht normaalisti kun luukku on kiinni, mutta sammuu kun nostaa konttia tietystä kulmasta ylöspäin.. ilmeisesti kosteushäiriötä valon piirilevyssä kun pinnalisesti kaikki näytti olevan kumminkin kunnossa.
Edit. Tuossakin juttua samasta aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92206&Last edited by markok; 26-09-2015, 21:55.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostEdellisestä korjauksesta on jo aikaa niin en tarkasti muista oikeaa avauskohtaa, mutta valoa tutkimalla ulkoapäin pystyy kyllä päättelemään missä kohti ledit ovat. Valon sisällä on siis putket samaan tyyliin kuin angel eyes rinkuloissa rinkulat ja ledit on putkien toisessa päässä. Ledien kohdalle leikkaat vaikka Dremelillä luukun, josta saat piirilevyn ledeineen ulos. Korjauksen jälkeen luukku liimamassalla kiinni. Lämmittämällä valoa ei saa avattua. Leikkaaminen on ainut vaihtoehto.
Edit. Tuossakin juttua samasta aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92206&
Edit: ja valot lähtivät toimimaan, thx!Last edited by Tomson; 29-09-2015, 13:11.
Comment
-
Comment