Olisi 1996 vuoden 528ia syylärin vaihto, uudessa syylärissä on kuitenkin eroa verrattuna tuohon edelliseen. Myyjän mukaan syyläri olisi 1997 vuoden 523 ia:han käypänen, eli käsittääkseni pitäisi käydä tuohon omaanikin. Elikkäs mikä tarkoitus on nuilla kuvassa näkyvillä kahdella lähdöllä harmaiden muovituttien alla. Tuntuvat olevan vain yhteyksissä toisiinsa. Vastaavaan manuaali versioon on tullut syyläri vaihdettua, mutta sielläkään ei ole tullut tuommosia vastaan muistaakseni. Kiirus olisi vaihella, mutta ei viitsisi alkaa repimään vanhaa pois ennenkö selviää nuiden tarkoitus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Syyläri, pikaista apua kaivataan.
Collapse
X
-
Originally posted by sepis View PostOlisi 1996 vuoden 528ia syylärin vaihto, uudessa syylärissä on kuitenkin eroa verrattuna tuohon edelliseen. Myyjän mukaan syyläri olisi 1997 vuoden 523 ia:han käypänen, eli käsittääkseni pitäisi käydä tuohon omaanikin. Elikkäs mikä tarkoitus on nuilla kuvassa näkyvillä kahdella lähdöllä harmaiden muovituttien alla. Tuntuvat olevan vain yhteyksissä toisiinsa. Vastaavaan manuaali versioon on tullut syyläri vaihdettua, mutta sielläkään ei ole tullut tuommosia vastaan muistaakseni. Kiirus olisi vaihella, mutta ei viitsisi alkaa repimään vanhaa pois ennenkö selviää nuiden tarkoitus.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
-
Originally posted by sepis View PostAutomaatti kyseessä, kylläpä se syyläri sinne meni.Ei tuossa aikasemmassakaan syylärissä nuita paikkoja ollut. Käsittääkseni tuossa kiertää laatikon öljyt tuon syylärin edessä olevan lauhuttimen kautta. En tiedä sitten onko näissä jotain malli kohtasia eroja
Comment
-
-
Originally posted by sepis View PostAutomaatti kyseessä, kylläpä se syyläri sinne meni.Ei tuossa aikasemmassakaan syylärissä nuita paikkoja ollut. Käsittääkseni tuossa kiertää laatikon öljyt tuon syylärin edessä olevan lauhuttimen kautta. En tiedä sitten onko näissä jotain malli kohtasia eroja
Joissakin automaattivaihteisissa on erillinen pieni JÄÄHDYTIN hoitamaan öljynjäähdytyksen. Se on selvästi varsinaista jäähdytintä pienempi.
Ja joissakin se öljy kierrätetään sen varsinaisen jäähdyttimeen sisälle sijoitetun erillisen kennon kautta.
Eli kyllä automaattiaskin öljyt jonkin kennon kautta pitäis kiertää jäähtymässä. Sitä varten noi liittimet on.
Onko sun autoon siis joskus vaihdettu manuaalilaatikkoisen syyläri, ja askin öljyletkut huitastu nevadaan? Onko vanha syyläri vielä tallessa? Jos on, niin laitatko tänne sen varaosanumeron niin siitä näkee onko se ollu ns. väärä osa.
Ja lähteekö laatikosta jotain letkuja? Mitä kautta ne on vedetty?Last edited by Havis; 31-10-2015, 15:06."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostLauhduttimen kautta ei taatusti kierrä mitään muuta kuin ilmastoinnin kylmäaineet.
Joissakin automaattivaihteisissa on erillinen pieni JÄÄHDYTIN hoitamaan öljynjäähdytyksen. Se on selvästi varsinaista jäähdytintä pienempi.
Ja joissakin se öljy kierrätetään sen varsinaisen jäähdyttimeen sisälle sijoitetun erillisen kennon kautta.
Eli kyllä automaattiaskin öljyt jonkin kennon kautta pitäis kiertää jäähtymässä. Sitä varten noi liittimet on.
Onko sun autoon siis joskus vaihdettu manuaalilaatikkoisen syyläri, ja askin öljyletkut huitastu nevadaan? Onko vanha syyläri vielä tallessa? Jos on, niin laitatko tänne sen varaosanumeron niin siitä näkee onko se ollu ns. väärä osa.
Ja lähteekö laatikosta jotain letkuja? Mitä kautta ne on vedetty?
Comment
-
Comment