Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 525tds Tyyppivikoja ja käynnistys ongelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FizZ
    Newbiemmer
    • Nov 2015
    • 14
    • Suomi

    E39 525tds Tyyppivikoja ja käynnistys ongelmaa

    Elikkä tuli tuossa eilen haettua elämäni ensimmäinen bmw. Kaikin puolin hieno tekeles ja kaikki pelaa niinkuin pitää. Ainut asia mihin autossa olen kiinnittänyt huomiota, että kun kone on lämmin saa hetken sahata käyntiin n.5s. Tätä ei kuitenkaan tapahdu joka kerta.Kylmänä lähtee kyllä kuin palmun alta.
    Tosiaan kun ensimmäinen bemari niin kertokaas vähän näiden tyyppivikoja.Kauheasti on peloteltu imusarjojen läpistä sekä kansipaffeista? EGR-venttiili on tulpattu edellisen omistajan toimesta.
    Mitäs öljyä ootte käyttänyt näissä?
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by FizZ View Post
    Elikkä tuli tuossa eilen haettua elämäni ensimmäinen bmw. Kaikin puolin hieno tekeles ja kaikki pelaa niinkuin pitää. Ainut asia mihin autossa olen kiinnittänyt huomiota, että kun kone on lämmin saa hetken sahata käyntiin n.5s. Tätä ei kuitenkaan tapahdu joka kerta.Kylmänä lähtee kyllä kuin palmun alta.
    Tosiaan kun ensimmäinen bemari niin kertokaas vähän näiden tyyppivikoja.Kauheasti on peloteltu imusarjojen läpistä sekä kansipaffeista? EGR-venttiili on tulpattu edellisen omistajan toimesta.
    Mitäs öljyä ootte käyttänyt näissä?
    TDS:ssä ei ole imusarjojen läppiä. Niiden hajoamista ei siis kannata pelätä.

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8257
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      Originally posted by FizZ View Post
      Elikkä tuli tuossa eilen haettua elämäni ensimmäinen bmw. Kaikin puolin hieno tekeles ja kaikki pelaa niinkuin pitää. Ainut asia mihin autossa olen kiinnittänyt huomiota, että kun kone on lämmin saa hetken sahata käyntiin n.5s. Tätä ei kuitenkaan tapahdu joka kerta.Kylmänä lähtee kyllä kuin palmun alta.
      Tosiaan kun ensimmäinen bemari niin kertokaas vähän näiden tyyppivikoja.Kauheasti on peloteltu imusarjojen läpistä sekä kansipaffeista? EGR-venttiili on tulpattu edellisen omistajan toimesta.
      Mitäs öljyä ootte käyttänyt näissä?
      Ehkäpä BMW:n paskin kone, e39:n aikaikaudelta varmasti paskin, polttoainetta kuluttaa enemmän kuin vastaavan tehoinen bensamalli, kannet porsii vakionakin ja pumput kuluu.

      Pitkä startti johtunee venyneestä ketjusta ja kuluneesta pumpusta, ajoituksen kun säätää kohdalle niin varmaan auttaa. Teboil diamond diesel toimi ainakin.
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎