Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 paisarin tasoanturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reissumies
    Newbiemmer
    • Nov 2011
    • 17
    • kouvostoliitto

    e39 paisarin tasoanturi

    tuli vaihdettua kyseinen osa ja tihkuttaa nestettä vaikka on pari kertaa tiukattukkin,enempää ei muoviosia uskalla tiukata niin tyhmänä pitää kysyä tarkoittaako kuvan 0-rengas (nro.13) tasoanturissa jo valmiina olevaa o-rengasta vai pitäiskö siellä olla toinenkin,koska tiukkauksista huolimatta vuoto ei lopu ....?
  • Patriot
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 274

    #2
    540i:ssä on vähän erilainen paisari, mutta vuosi vastaavalla tavalla. Anturin vaihto tai tiivistelyt ei auttanut, koska koko paisari oli murentunut vanhuuttaan sisältä. Uusi paisari ja taas pitää.
    E39 540iA M62TUB44

    Comment

    • Illusmare
      Bimmer Rookie
      • Jul 2012
      • 65
      • Porvoo

      #3
      Paisarit näissä tuntuvat olevan aikalailla kypsiä jo jos alkuperäiset. Omassa 540i:ssä halkesi kylki paineesta. Näki että oli jo aika turvonnut. Ihmettelin ku otin vanhan irti että mitä sisällä oli kun tuo nestetason "mittatikku" oli murentunut palasiksi niin paisarissa oli hirveä määrä muoviosia. Oli kiire saada toinen tilalle joten laitoin tilalle käytetyn ja siinä tuo "mittatikku" mureni poikki ekan kerran ku laitoin korkin takaisin kiinni. :/ Seuraavaksi olisi varmaankin järkevintä laittaa uusi tilalle ennenkuin taas halkeaa.
      Nykyinen: BMW 540i E39 '97
      Ex: BMW 523i E39 '96, Nissan 200SX S13 '90, Escort 1.6 GT '88, Escort 1.6 CL '87, Escort 1.4 CL '86, Escort 1.3 C '86 jne.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by Illusmare View Post
        Paisarit näissä tuntuvat olevan aikalailla kypsiä jo jos alkuperäiset. Omassa 540i:ssä halkesi kylki paineesta. Näki että oli jo aika turvonnut. Ihmettelin ku otin vanhan irti että mitä sisällä oli kun tuo nestetason "mittatikku" oli murentunut palasiksi niin paisarissa oli hirveä määrä muoviosia. Oli kiire saada toinen tilalle joten laitoin tilalle käytetyn ja siinä tuo "mittatikku" mureni poikki ekan kerran ku laitoin korkin takaisin kiinni. :/ Seuraavaksi olisi varmaankin järkevintä laittaa uusi tilalle ennenkuin taas halkeaa.
        Koko jäähdytysjärjestelmä alkaa tässä iässä kypsyä. BMW valitsema muovilaatu kun ei taida olla sitä parasta mahdollista. Jenkkifoorumeilta löytyy paljon keskustelua aiheesta. Siellä suositellaan vaihtamaan kaikki osat kerralla, kun monilla on sitten jonkun ajan päästä hajonnut joku muu osa. Siellä taitaa tosin osassa maata oleva lämpimämpi ilmasto kiihdyttää tuota kypsymistä.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎