Koska tämä aihe
on taputeltu, laatikko on siis sökö. Korjaus maksanee 2500-3000€. Auto on toki hyvä mutta arvoltaan ehkä 3500-4000€ joten korjaus on liian kallis. On vähän niinkuin eläinlääkärissä, sairaan koiran omistajat tietävät kyllä kuinka siinä käy..
Joka tapauksessa olen etsinyt eri foorumeilta sopivaa vaihteistoa ja oppinut tähän mennessä että samanlaista A5S440Z-TA lootaa on vain 535 ja 735 malleissa RealOem koodi 24001423191. Laatikon koodi on 1058000017. Saksasta ja suomestakin laatikoita löytyy mutta kuinka tarkkana tuon numerosarjan kanssa täytyy olla? 240...191 on vaihtokelpoinen parin muun kanssa (Oem:n mukaan) mutta löytämieni laatikoiden koodit eroaa viimeisten numeroiden osalta (ZF-koodi)...016 tai ...020 vaikka ovatkin olleet samanikäisessä (-98) 735:ssa. Vaativatko ne ohjelmointia, saman boxin vai onko tosiaan niin tämä 1058000017 on ainoa vaihteisto mikä käy?
E39 535iA:ia ei suomessakaan montaa kymmentä taida olla, enkä haluaisi tätä hylkyyn/purkuunkaan laittaa.
on taputeltu, laatikko on siis sökö. Korjaus maksanee 2500-3000€. Auto on toki hyvä mutta arvoltaan ehkä 3500-4000€ joten korjaus on liian kallis. On vähän niinkuin eläinlääkärissä, sairaan koiran omistajat tietävät kyllä kuinka siinä käy..
Joka tapauksessa olen etsinyt eri foorumeilta sopivaa vaihteistoa ja oppinut tähän mennessä että samanlaista A5S440Z-TA lootaa on vain 535 ja 735 malleissa RealOem koodi 24001423191. Laatikon koodi on 1058000017. Saksasta ja suomestakin laatikoita löytyy mutta kuinka tarkkana tuon numerosarjan kanssa täytyy olla? 240...191 on vaihtokelpoinen parin muun kanssa (Oem:n mukaan) mutta löytämieni laatikoiden koodit eroaa viimeisten numeroiden osalta (ZF-koodi)...016 tai ...020 vaikka ovatkin olleet samanikäisessä (-98) 735:ssa. Vaativatko ne ohjelmointia, saman boxin vai onko tosiaan niin tämä 1058000017 on ainoa vaihteisto mikä käy?
E39 535iA:ia ei suomessakaan montaa kymmentä taida olla, enkä haluaisi tätä hylkyyn/purkuunkaan laittaa.
Comment