M54-koneinen 530i jätti tielle, nopea vilkaisu OBC:n salavalikkoon paljasti että oikeanpuoleinen tankin kammio tyhjä, vasemmalla 20 litraa. Jenkkilän foorumeilta tuli ilmi että ahdistava bensasuodatin saattaa vaikuttaa, vaihdettiin (orkkis-Mahle). Bensapumppu vaihdettu alkuperäiseen Pierburgiin pari kuukautta sitten edellisen sipattua. Lappoletku tarkastettu tukosten ja liitäntöjen puolesta. Vieläkään ei uskalla ajaa alle puolen tankin, ei vain lapo oikeaan kammioon kun seurailee salavalikosta. Mitkä tuohon voi enää vaikuttaa? Tankin korvausilmaventtiili tuli mieleen, korkin aukaisu ei vaikuta, ei tunnu alipaineiselta. Ei vikavaloja/koodeja
M54 bensatankki ja lappopumppu
Collapse
X
-
Onko "lappoletku" otettu pöydälle ja tutkittu huolella? Itellä oli siinä noin millin kokoinen reikä keskellä letkua ja se riitti tekemään juuri saman ongelman.
EDITTIÄ: Uudessa letkussakin on tuo reikä eli sen kuuluu siellä olla. Vika on sitten jossain muualla.Vikakoodien luku ja nollaus INPA/DIS
-
Lappo vaihtoon vaan. Itellä en huomannut silmämääräisesti mitään vikaa vanhassa, ei vaan liemi siirtynyt. Uus paikalleen ja johan alkoi toimia.F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
Originally posted by Tume View PostLappo vaihtoon vaan. Itellä en huomannut silmämääräisesti mitään vikaa vanhassa, ei vaan liemi siirtynyt. Uus paikalleen ja johan alkoi toimia.hitto vie,ja taksi tuo
BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.
Comment
-
Jees, http://eshop.original-teile.de/ -nettikaupasta näköjään saa tilattua Suomeen 140e posteineen. Pitääpä tilailla ja katsella auttaako...
Comment
-
Jees, http://eshop.original-teile.de/ -nettikaupasta näköjään saa tilattua Suomeen 140e posteineen. Pitääpä tilailla ja katsella auttaako...
Comment
Comment