Hei hoi,
Uusi kiiturin omistaja hei. Tuli alle hommattua otsikon muokainen laitos. Täysin vieras kulkija, koska kaikki edelliset ovat olleet täysin eri merkkisiä bensakoneita jakohihna ongelmineen.
Ensinnäkin totean, että kerran kun ratin taakse istuu ymmärtää, miksi toiset kehuvat autoa. Samoin katseen luonti moottoritilaan ajaa mielen melkein fengshuin kaltaiseen transsiin.
Mutta asiaan. Hirveän paljon olen lyhyessä ajassa koittanut lukea oppiakseni yksilön sielun elämää. Ja jotakin olenkin jo matkan varrelle saanut. Mutta kysyisinkin nyt näin yleisesti, oletteko huomanneet joitakin heikkoja / tyyppivian kaltaisia kohteita, joita olette joko päivittäneet, patentilla parantaneet tai muuten vahvistaneet? Tahtoisin kuulla juuri kyseiseen autoon tai ainakin siihen sopivia vinkkejä ja ideoita sekä mielipiteitä. En tahdo silti ruotia ongelmia, jotka odottavat tulevaisuudessa, vaan rauhassa ajan kanssa pidentää yksilöni elinikää mahdollisimman pitkälle.
mm. automaattilaatikon öljynvaihdosta en toivo keskustelua, koska se on aivan selkeästi vaarallinen alue sanoa mielipidettä, vaikka öljyjen vaihtoa sinne suunnittelenkin. Tai suunnittelin. En ole enää varma. (Luojan kiitos toimii vielä loistavati, vaikka mittarissa reilut 320tkm)
Mutta asiaan. Tuosta abs -yksikön suojaamisesta olen lukenut ja nähnyt kuvia. Jotkut ovat todenneet sen sijoittelun konehuoneessa jokseenkin vaaralliseksi kestävyytensä takia. Siinä onkin omalla tavalla idea, jotta jonkinlaisen lämpöeristeen tai suojapellin rakentaisin. Siitä ei ole haittaa, tosin en tiedä hyötysuhdettakaan. Mutta tilannetta se ei pahenna.
Onko siis teillä jo pitkään omistavilla, tai muilla, joitakin ajatuksia tai vinkkejä antaa tuoreelle omistajalle, jolla on aikaa ja joka toivoo auton vielä pitkään kuljettavan ja palvelevan?
Kiitos!
Uusi kiiturin omistaja hei. Tuli alle hommattua otsikon muokainen laitos. Täysin vieras kulkija, koska kaikki edelliset ovat olleet täysin eri merkkisiä bensakoneita jakohihna ongelmineen.
Ensinnäkin totean, että kerran kun ratin taakse istuu ymmärtää, miksi toiset kehuvat autoa. Samoin katseen luonti moottoritilaan ajaa mielen melkein fengshuin kaltaiseen transsiin.
Mutta asiaan. Hirveän paljon olen lyhyessä ajassa koittanut lukea oppiakseni yksilön sielun elämää. Ja jotakin olenkin jo matkan varrelle saanut. Mutta kysyisinkin nyt näin yleisesti, oletteko huomanneet joitakin heikkoja / tyyppivian kaltaisia kohteita, joita olette joko päivittäneet, patentilla parantaneet tai muuten vahvistaneet? Tahtoisin kuulla juuri kyseiseen autoon tai ainakin siihen sopivia vinkkejä ja ideoita sekä mielipiteitä. En tahdo silti ruotia ongelmia, jotka odottavat tulevaisuudessa, vaan rauhassa ajan kanssa pidentää yksilöni elinikää mahdollisimman pitkälle.
mm. automaattilaatikon öljynvaihdosta en toivo keskustelua, koska se on aivan selkeästi vaarallinen alue sanoa mielipidettä, vaikka öljyjen vaihtoa sinne suunnittelenkin. Tai suunnittelin. En ole enää varma. (Luojan kiitos toimii vielä loistavati, vaikka mittarissa reilut 320tkm)
Mutta asiaan. Tuosta abs -yksikön suojaamisesta olen lukenut ja nähnyt kuvia. Jotkut ovat todenneet sen sijoittelun konehuoneessa jokseenkin vaaralliseksi kestävyytensä takia. Siinä onkin omalla tavalla idea, jotta jonkinlaisen lämpöeristeen tai suojapellin rakentaisin. Siitä ei ole haittaa, tosin en tiedä hyötysuhdettakaan. Mutta tilannetta se ei pahenna.
Onko siis teillä jo pitkään omistavilla, tai muilla, joitakin ajatuksia tai vinkkejä antaa tuoreelle omistajalle, jolla on aikaa ja joka toivoo auton vielä pitkään kuljettavan ja palvelevan?
Kiitos!
Comment