Eli kyseessä E39 kuskinpuolen ajovalon huurtuminen. Purin valon ja sisällä oli jonkin verran vettä. Kuivasin kaikki ja seuraavana päivänä sama ongelma vaikka keli oli kuiva. Olen kuullut että olisi tyyppivika mutta onko sille mitään tehtävissä. Tekisi mieli vaihtaa tummat ulkokuoret mutta onko kannatusta jos ei tuota huurtumis ongelmaa saa aisoihin. Saman puolen sumarissakin samaa ongelmaa ????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ajovalon huurtuminen/kosteuden kerääntyminen
Collapse
X
-
Originally posted by beggy View PostEli kyseessä E39 kuskinpuolen ajovalon huurtuminen. Purin valon ja sisällä oli jonkin verran vettä. Kuivasin kaikki ja seuraavana päivänä sama ongelma vaikka keli oli kuiva. Olen kuullut että olisi tyyppivika mutta onko sille mitään tehtävissä. Tekisi mieli vaihtaa tummat ulkokuoret mutta onko kannatusta jos ei tuota huurtumis ongelmaa saa aisoihin. Saman puolen sumarissakin samaa ongelmaa ????EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
-
-
Tiivistä lasin ja rungon välinen sauma silikonilla/sopivalla massalla, auttoi ainakin minulla huurtumiseen.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostJep, tyyppivika. Saman aiheen parissa meni vkloppuna yksi päivä. Mulla oli molemmissa ihan kunnon vesipisaroita. Purin osiin, kuivatin. Isommat vilkun puolella olevat suodattimet oli todella likaiset ja tukkoiset, otin niistä sisustat kokonaan pois, myös toisen pienemmän joka toki oli kuin uusi. Samalla porasin kaksi pientä reikää umpioiden pohjaan. Katotaan kuinka käy kun ekan kerran pesee / vesikelit tulee. Joillakin pysyy huurut poissa ja joillakin taas tulee uudestaan vaikka mitä tekisi. Varmin vaihtoehto ilmesesti olisi facelift valot..
Comment
-
Comment