Announcement

Collapse
No announcement yet.

Abs boxin korjaus diy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhnukka
    BTCF Member
    • Mar 2014
    • 604
    • Lohja

Abs boxin korjaus diy

Onkos kukaan kokeillut itse korjata tuota kuuluisaa absiboxia?

Mulla palaa abs ja dcs valot ja vikakoodia antaa kuskin etu anturista kaiken tutkimuksen jälkee viittaa että ois boxissa vika

Olisko tommosta mahdollista itse korjata kun ilmeisesti vika perustuu muutamaan huonoon juotokseen? Jos juottaisi nuo vain uudestaan?

Onko aivan tuhoon tuomittu ajatus vai voisiko toimia? Jos joku on kokeillut niin kerroppa kokemuksista

Autona 525 automaatti e39 ja 12/2000 vm
    Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
  • Scitso
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 2816
    • Kuusankoski

Mikäli et omaa mikroskooppia ja ammattitason juotosasemaa sekä osaamista niin älä ala itse korjaamaan.
    Anturi herja kyllä kuulostais ihan anturi vialta, mutta varmaan olet mitannut ja vaihtanut anturin ja anturi johdon. Ja tässä ei sitten kannata mennä halpaan motonetin anturiin jos haluaa että se toimii.
    Itselläni on tuossa yksi boxi mitä kunnon vehkeillä tutkain ja kuhan aikaa taas on niin jatkan. Päädyin juotosten sijaan kokeilemaan hopea liimaan jolla tarkoitus korjata katkenneet johtimet.
    Kun ja jos sitä alkaa korjaamaan kannattaa kaikki paksut liitokset levyltä käydä läpi koska ne tulee katkeamaan yksikerrallaan joka tapauksessa.
    Last edited by Scitso; 18-05-2016, 11:26.
    E34 525i Touring -96 "Iris"
    E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
    E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
    E46 328ia Sedan -98 "HOI"
    E61 530d Touring -04

ex. E39 520ia Touring -98
    ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
    ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
    ex. E28 520i -82

Comment

• HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10949
      • Joensuu

Kuten Scitso totesi, niin itse on turha lähteä turamaan, ellei ole ammattitason välineitä käytettävissä. Ei onnistu millään 5€ kolvilla tämä korjailu.
      e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎