Nyt kun tuli kesä ja webasto-ongelmat jäi odottamaan talvea, niin ilmastointi-ongelmat tuli tilalle...
Konehuoneesta kuuluu vaimeaa ulinaa, kun kierrokset on jossain siinä 1600 - 1800 tienoilla. Ulina elää vähän kierrosten mukaan, mutta lopulta joko loppuu tai peittyy koneen äänen alle. Hihnapyörän laakeria veikkailin alkuun ja olin lähes täysin varma siitä. Mutta kun sammutin ilmastoinnin ihkalta, niin ulina loppui siihen kun magneettikytkin teki tehtävänsä. Hihnapyörähän pyörii aina, mutta magneettikytkin vetää viskon omaisesti lukon päälle ja alkaa pyörittää myös kompuraa? Vai miten se toimii?
Ilmastointia EI ole vielä huollettu! Kysyn näin etukäteen jos joku olisi itseltään saman vian korjannut, ennen kuin heitän rahaa turhaan ilmastoinnin huoltoon.
Konehuoneesta kuuluu vaimeaa ulinaa, kun kierrokset on jossain siinä 1600 - 1800 tienoilla. Ulina elää vähän kierrosten mukaan, mutta lopulta joko loppuu tai peittyy koneen äänen alle. Hihnapyörän laakeria veikkailin alkuun ja olin lähes täysin varma siitä. Mutta kun sammutin ilmastoinnin ihkalta, niin ulina loppui siihen kun magneettikytkin teki tehtävänsä. Hihnapyörähän pyörii aina, mutta magneettikytkin vetää viskon omaisesti lukon päälle ja alkaa pyörittää myös kompuraa? Vai miten se toimii?
Ilmastointia EI ole vielä huollettu! Kysyn näin etukäteen jos joku olisi itseltään saman vian korjannut, ennen kuin heitän rahaa turhaan ilmastoinnin huoltoon.
Comment