Tiedän, aika raffi otsikko. Mutta kukapa ei voi väittää etteikö joskus hiukan ketuttaisi?!
Joskus pitää siis päästää höyryjä, koska ei näihin aina viitti omaa threadia rakentaa. Ja vaikka harmittaa se ei tarkoita, etteikö olisi onnellinen omistaja. Ja että heti auton vaihtoa pohtisi. Joten tähän voi kirjoittaa niitä lyhyen kaunistelemattomia sanoja, joita hallin loisteputkien tai autokatoksen hehkulampun alla tuntee. Toisaalta käyrä kasvaa, kun katto viedään ja löytää itsensä tien poskelta potkimasta renkaita.
Ja kukapa ei voisi väittää vastaan. Hyvin pidetty ja huolettu e39 tuntuu perseen alla aivan älyttömän hyvältä. Tai siis aina, kun se toimii ja varsinkin, kun tehtävälista ammottaa tyhjyyttää. Mutta harvoin, varsin harvoin taitaa olla tekemisen puutetta. Jos tekniikka ei tarvitse huolenpitoa, on sähkölaitteiden kanssa aina jotakin. Toisaalta kun nämä kaksi palvelee luotettavasti, kori huutaa hoosi annaa. Joten kaikille teille, joita nyt ketuttaa, ilmastaan se yhdessä täällä. Mie ainakin tunnen suurta myötätuntoa.
Tarkoitus ei silti ole etsiä niitä, jotka muistuttavat autonhuollosta ja siitä, että e39 vaatii työtä. Että sen jo tiesi ostaessa. Joten kitos, moralisointi jätetään nyt niille, jotka sitä kaipaavat. Me vaan nyt päästellään höyryjä.
---
530da -99. Täällä ketuttaa. Nyt moni asia. Jokainen ntiiviste vuotaa öljyä. Hillityn kauniisti ja tasaisen varmasti. Moottorin tukikumi muistuttaa venäläistä römpsää. Moottori heiluu käynnistäessä ja sammuttaessa. Taka-akselin joku kiinnitysruuvi hiertänyt ovaalinmuotoisen reijän, joka toteuttaa hirveää metallista kolinaa. Ainoastaan ajottaisella kiristämisellä hiljentyy hetkeksi. Takalasin pyyhintäkin tutkiessä melkein koko sähköjohtonippu oli poikki takaluukun läpiviennistä. Rakkaudella, mutta silti - ketuttaa ja paljon.. Yst.terv. 2kk omistajana.
Joskus pitää siis päästää höyryjä, koska ei näihin aina viitti omaa threadia rakentaa. Ja vaikka harmittaa se ei tarkoita, etteikö olisi onnellinen omistaja. Ja että heti auton vaihtoa pohtisi. Joten tähän voi kirjoittaa niitä lyhyen kaunistelemattomia sanoja, joita hallin loisteputkien tai autokatoksen hehkulampun alla tuntee. Toisaalta käyrä kasvaa, kun katto viedään ja löytää itsensä tien poskelta potkimasta renkaita.
Ja kukapa ei voisi väittää vastaan. Hyvin pidetty ja huolettu e39 tuntuu perseen alla aivan älyttömän hyvältä. Tai siis aina, kun se toimii ja varsinkin, kun tehtävälista ammottaa tyhjyyttää. Mutta harvoin, varsin harvoin taitaa olla tekemisen puutetta. Jos tekniikka ei tarvitse huolenpitoa, on sähkölaitteiden kanssa aina jotakin. Toisaalta kun nämä kaksi palvelee luotettavasti, kori huutaa hoosi annaa. Joten kaikille teille, joita nyt ketuttaa, ilmastaan se yhdessä täällä. Mie ainakin tunnen suurta myötätuntoa.
Tarkoitus ei silti ole etsiä niitä, jotka muistuttavat autonhuollosta ja siitä, että e39 vaatii työtä. Että sen jo tiesi ostaessa. Joten kitos, moralisointi jätetään nyt niille, jotka sitä kaipaavat. Me vaan nyt päästellään höyryjä.
---
530da -99. Täällä ketuttaa. Nyt moni asia. Jokainen ntiiviste vuotaa öljyä. Hillityn kauniisti ja tasaisen varmasti. Moottorin tukikumi muistuttaa venäläistä römpsää. Moottori heiluu käynnistäessä ja sammuttaessa. Taka-akselin joku kiinnitysruuvi hiertänyt ovaalinmuotoisen reijän, joka toteuttaa hirveää metallista kolinaa. Ainoastaan ajottaisella kiristämisellä hiljentyy hetkeksi. Takalasin pyyhintäkin tutkiessä melkein koko sähköjohtonippu oli poikki takaluukun läpiviennistä. Rakkaudella, mutta silti - ketuttaa ja paljon.. Yst.terv. 2kk omistajana.
Comment